6 Şubat 2016 Cumartesi

TORKU MARKA ÜRÜNLER ZEHİR SAÇIYOR

TAYYİP VE ÇETESİ, KİRLİ İŞLERİNİ ÖRTBAS ETMEK İÇİN BU SİTEYİ TÜRKİYE'DE ENGELLETMİŞLERDİR...

TÜRK MİLLETİNİN BİLGİ ALMASI VE İLETİŞİMİ ENGELLENMEKTEDİR...




AKP’Lİ SAHTEKAR HIRSIZLARIN ÜRETTİĞİ
TORKU MARKA ÜRÜNLERİ TÜKETMEYİNİZ


Savgili dostlar,

Hasta bir arkadaşımı ziyaret etmek istedim.

Tabi hasta ziyaretine boş gidilmez.

Sürekli alışveriş ettiğim bir pastaneye uğrayarak Torku marka çikolata paketlettim.

TV’lerdeki Torku reklamlarından etkilenmiş olmalıyım ki, pastane sahibine özellikle rafındaki Torku çikolatayı işaret ederek istedim.

Nereden bilirdim ki hasta arkadaşıma ve ailesine rezil kepaze olacağımı…

Hasta ziyaretimden bir gün sonra telefonum çaldı.

Arayan hasta arkadaşım, müsait bir zamanımda kendisine uğramamı istedi.

“Çok önemli” dedi…

Aynı gün (15.11.2015) arkadaşıma uğradığımda ve bana gösterdiği manzara karşısında yerin dibine girdim.

Hediye ettiğim çikolataların rengi karşısında midem bulandı, ikinci defa bakamadım.

Çikolata köpürmüş, çürümüştü…

“Sakın yanlış anlama, niyetin çok güzel fakat hediyen bozulmuş. Lütfen satın aldığın dükkanı uyar, Torku ürünleri satmasın.”
Bozulmuş Torku marka çikolata paketini aldım, eve getirerek inceledim.

Üretim tarihi Haziran 2015… Dört ay önce üretilmiş…

Son tüketme tarihi Haziran 2016… Sekiz ay var…

Sürekli alışveriş ettiğim pastaneye giderek bozulmuş Torku marka çikolatayı gösterdim.

Hemen faturalarını tarayarak satın aldığı tarihi bana gösterdi:

17.09.2015… 2 ay olmuş.

“Bu benim suçum değil. Jelatinli paketi açıp kontrol etmemiz mümkün değil. Paketi sizden geri alayım, size başka marka bir çikolataya vereyim. Bu bozuk çikolatayı da Torku Genel Müdürüne postalayayım” dediyse de ikna olmadım.

Bozuk çikolatayı alarak dükkandan ayrıldım.

Fotoğraflarını çektim…

İnternette paylaştım…

Torku’cular ürettikleri bozuklukları görsünler de utansınlar istedim…

Parayı sokakta bulmuyoruz…

Üstelik bozukluklarla eşimize dostumuza rezil oluyoruz…

Ne diyeyim?

Allah belanızı versin sahtekar TORKU'cu pislikler...

Halkın sağlığıyla oynayan şerefsizler…


Kenan Akkuş (esrehber)

https://www.facebook.com/kenan.akkus.eskisehir



Torku'ya mesaj yazdım, bozulan ürünlerinizin içinde ne var dedim. İşte bana verdikleri cevap:




Sonra, Torku'da çalıştığını söyleyen bir şahıs bana özelden küfürler yağdırmaya başladı. Beni vatan hainliğiyle suçlayıp küfreden şahıs bu: