3 Şubat 2016 Çarşamba

TAYYİP VE ÇETESİNİN 357 MİLYON DOLARLIK YOLSUZLUĞU



TAYYİP VE ÇETESİNİN 357 MİLYON DOLARLIK YOLSUZLUĞU

Eskişehir, Afyon, Bilecik, Kütahya, Uşak illerini kapsayan beş ilin dağıtım işini Yıldızlar SSS 485 milyon dolar ihale bedeliyle alırken,
Erzurum, Ağrı, Ardahan, Bayburt, Erzincan, Iğdır, Kars dahil 7 ilin elektrik dağıtım işini 128 milyon dolarla Kiler ve Çalık ortaklığı nasıl ihalesiz aldı?
Bu iki dağıtım bölgesinin nüfusu aynı olmasına rağmen Yıldızlar 357 milyon dolar fazla ödemiş.
Ya da tam tersi, Kiler ile Çalık 357 milyon dolar az ödemiş hem de ihale yok…
Nerede bu ülkenin savcıları?
Alayınız hırsız Tayyip’in eşşeği mi oldunuz? 
Ey vatan haini şerefsizler…
Allah belanızı versin…

Kenan Akkuş (esrehber)

https://www.facebook.com/kenan.akkus.eskisehir




DEVLETİMİZ HİÇ BİR ZAMAN BU KADAR TEHLİKE ALTINDA OLMADI


Gürcistan üzerinden ülkemize kaçak yollarla giren on binlerce Şeriat yanlısı cüppeli sarıklı şahıslar, bir çok şehrin ücra köylerine yerleştiriliyor.


Kalabalık şehir ve ilçelerden uzak yaşayan bu tehlikeli gruplar, sinsi planlar peşinde geziyorlar.


AKP hükümetinin bilgisi dahilinde gizli faaliyet içinde bulunan binlerce köyde neler yaşandığı takip edilmiyor.


Suriyelilere verilen vatandaş olma hakkı gibi bu karanlık gruplara da vatandaşlık hakkı tanınmaya başlandı.


Gürcistan plakalı otomobillerle dolaşıyorlar.


Bu tehlikeli gruplardan biri de Eskişehir’in Çifteler ilçesinin Osmaniye köyüne yerleşmiş durumda.


Devletin savcılarını uyarıyorum, bu videonun izlenmesini öneriyorum:


https://www.youtube.com/watch?v=8osI9hykGYA&feature=youtu.be



Kenan Akkuş (esrehber)