14 Şubat 2016 Pazar

CİCİ ANASINI SİKTİĞİM PİÇ İSMAİL’E MEKTUPTUR



CİCİ ANASINI  SİKTİĞİM  PİÇ  İSMAİL’E  MEKTUPTUR

PİÇ İSMAİL ILGAZ’A

12 sene önce sana ne dedim?
“Eskişehir’in fakirlerine yakacak ve gıda yardımında bulun, sizlerle uğraşmaktan vaz geçeceğim…”
Yıl: 2004…
Sizin gibi pislik mahlukata biçtiğim diyet buydu…
Yapamadınız…
Beni adam yerine koymadın ama, keşke bu sözüme itibar edip hiç olmazsa ihtiyaç sahibi 20-30 fukaraya hayır işleseydin…
Fakat hala geç sayılmaz…
Hayır işle, orospu çocuğu…
Cici ananın amına mı sokacan  çaldığın paraları?
Beni yakalatacağını mı sanıyorsun?
O iş geçti…
Şimdi yeni tipimle, yeni kimliğimle çocuklarım bile tanıyamıyor ki beni,  polis tanısın…
Ben artık Kenan Akkuş değilim.
Yeni kimliğimle en az 20 kere TBMM’ye girdim…
Demek ki yeni kimliğim her yerde geçiyor.
Kimliğimi sahte sanma, gerçek… Orijinal ve bu kimliğimden çok memnunum.
Sonuç:
Fakire fukaraya hayır işlemen için sana sadece 3 gün tanıyorum.
Eskişehir’de bin fakir aileye bir kışlık yakacak ve yiyecek yardımında bulunacaksın…
Sonra da hayır işlediğini bana ispat edeceksin…
Ben de sözümü tutacağım. İnternetten siz orospu çocuklarını sileceğim…
Her zaman ne dedim?
PAŞA GÖNLÜNÜZ BİLİR…
Bu yazıyı 3 gün sonra Facebook sayfamda ve internet sitelerimde yayınlayacağım.
Yeni, taze, gün görmemiş bomba haberlerle sizleri bombalamaya devam edeceğim.
Sace 3 gün…
İletişim adresim bu: eskrehber@gmail.com
Uçkurubozuk ibne babana selamlarımı sarkıt…

Kenan Akkuş