19 Haziran 2014 Perşembe

MUHSİN YAZICIOĞLU KATLİAMINDA TUZU BİBERİ OLANLAR



MUHSİN YAZICIOĞLU KATLİAMINDA TUZU BİBERİ OLANLAR

Hangi savcı bu hain caniler için iddianame hazırlayabilir?
Hangi hakim bu canileri yargılayabilir?
... ve hangi gazete bu canilerin haberlerini yayınlayabilir?

Bu cinayeti benden başka kamuoyuna sunan var mı?
"Muhsin Yazıcıoğlu'nu Tayyip öldürttü" diyebilen var mı?

Öldürülmeyi çoktan hak ettim de...
Beceremiyorlar...

Eğer ki bu hırsızlar yargılansaydı...
Binali'nin de kellesi kopardı...
Hırsız Tayyip'in de...
Tornavidacı Feridun ötmeye karar verince...
Adalet Bakanı Bozeşşeğin emriyle dava kapatıldı...

Allah, rahmetli Başkan'ın eşine sabır versin...
Ateş, düştüğü yeri yakar...

Hele bir düşünün: Eşiniz öldürülse, kardeşiniz, babanız, anneniz öldürülse...
Devletin hakimi, savcısı bu olayı örtbas etse...
Ne yapardınız?

Sizi bilmem ama ben bol bol küfrederdim...
Abdullah'a... Tayyip'e... Bozeşşeğe... Giydirirdim...

Ölmüşüz de ağlayanımız yok...

Kenan Akkuş (esrehber)


Hangi hakim bu canileri yargılayabilir?


Bu cinayeti benden başka kamuoyuna sunan var mı?
"Muhsin Yazıcıoğlu'nu Tayyip öldürttü" diyebilen var mı?

Öldürülmeyi çoktan hak ettim de...
Beceremiyorlar...

Eğer ki bu hırsızlar yargılansaydı...
Binali'nin de kellesi kopardı...
Hırsız Tayyip'in de...
Tornavidacı Feridun ötmeye karar verince...
Adalet Bakanı Bozeşşeğin emriyle dava kapatıldı...

Allah, rahmetli Başkan'ın eşine sabır versin...
Ateş, düştüğü yeri yakar...

Hele bir düşünün: Eşiniz öldürülse, kardeşiniz, babanız, anneniz öldürülse...
Devletin hakimi, savcısı bu olayı örtbas etse...
Ne yapardınız?

Sizi bilmem ama ben bol bol küfrederdim...
Abdullah'a... Tayyip'e... Bozeşşeğe... Giydirirdim...

Ölmüşüz de ağlayanımız yok...

Kenan Akkuş (esrehber)