15 Mart 2014 Cumartesi

Hırsız Tayyip'e soruyorum: Bizzat şahit olduğum bir cinayeti neden örtbas ettin?



TÜRK MİLLETİ’NİN HUZURUNDA
HIRSIZ TAYYİP’E SORUYORUM

Bizzat şahit olduğum bir cinayeti neden örtbas ettin?
Cinayete neden kaza raporu düzenlettin?
Rüşvet mi yedin?
Katiller AKP kurucusu diye mi örtbas ettin?
Neden cinayeti  ispat etmemi engellettin?
Neden beni savcılara, polislere, hakimlere linç ettirdin?
Neden sahte belgelerle beni cezaevlerinde gezdirdin?
Neden savcıların beni odalarından kovdu?
Neden bana sahte deli raporları aldırdın?
Neden beni aylarca akıl hastanelerine kapattırdın?
Sen nesin biliyor musun Tayyip?
Göt korkusu yaşayan orospu çocuğunun tekisin…

Oysa ihbar ettiğim 5 adet cinayet var, aydınlatılmayı bekliyor…
Bu ülkenin Başbakanı, katillere yardım ve yataklık ederek cinayetlere ortaklık ediyor…
Katillerden rüşvet yiyor…
Cinayetleri örtbas ediyor…
Göt korkusuyla beş bin korumayla geziyor…
Sen Başbakan değil, orospu çocuğunun tekisin.

Asılacaksın Tayyip…
Celladın  ben olacağım…
…ve o beş bin korumanın bir tanesi bile seni kurtaramayacak…
Göt kanseri piç…


Kenan Akkuş (esrehber)
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=547991101974406&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater


ESKİŞEHİR'İN CİNAYETLERİ ÖRTBAS EDEN SAHTEKAR SAVCI VE HAKİMLERİ:

Eskişehir Savcısı Tülay Nermin Atay
Eskişehir Asliye Hukuk Hakimi Ayhan Yılmaz
Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Gökhan Karaburun,
Başsavcı Vekili Coşkun Mutluer,
Eskişehir Ağır Ceza Hakimi Rasim Manav,
Eskişehir Asliye Ceza Hakimi Berrin Kanagöl Yeşilyurt
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Celalettin Karanfil,
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Hasan Gönen,
Eskişehir Sulh Hukuk Hakimi Nevin Bal,
Eskişehir Asliye Ceza Hakimi Hakkı Aydoğan
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Cemal Gürsel Sarıca,
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Metin Kurt,
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Erdal Yatmış,
Eskişehir İcra Hakimi Derman Çönk,
Eskişehir Sulh Ceza Hakimi Murat Karahisar,
Eskişehir Sulh Ceza Hakimi Nadir Serbest,
Eskişehir Sulh Ceza Hakimi Erol Özdemir,
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Salih Gündeş,
Eskişehir Asliye Hukuk Hakimi Ali Selman Erkuş
Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Orhan Çetingül…
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Galip Karayazı