19 Mart 2014 Çarşamba

ESKİŞEHİR KAÇAKÇILIK ŞUBESİ KAÇAKÇILIK YAPIYOR




ESKİŞEHİR’DE GÖREVLİ POLİS KARDEŞİME İKİ ÇİFT LAFIM VAR

Sevgili polis kardeşim,

Tam on senedir benimle muhatap oluyorsun.
On sene içinde benim bir suçuma şahit oldun mu?
Suçumdan dolayı karakolda ifademi aldın mı?
Suçumdan dolayı yargılandığım oldu mu?

Oysa sen her şeyin farkındasın ama katillere ve onların rüşvetçi savcılarına, hakimlerine eşeklik yaparsın…
Ne emrediyorlar sana?
“-Kenan Akkuş’u yakala, at nezarethaneye…”
“-At cezaevine…”
“-At tımarhaneye…”
Sen de denileni fazlasıyla yaparsın, çünkü Kenan Akkuş’un suçlu olup olmadığı seni ilgilendirmez. Sallarsın başını, alırsın maaşını…
Seni böyle eğitmiş işte…
Oysa eşekler sallar başını…
Sen eşek misin?
Hiç mi onurun, şerefin yok?

Bu şehirde savcı olmadığını, mafyaların eşeği haline geldiğini benden daha iyi biliyorsun.
Yasadışı işler yaptıklarını biliyorsun…
Şahit olduğum cinayetleri örtbas ettiklerini biliyorsun…
Tarihi eser kaçakçılığından pay aldıklarını biliyorsun…
Sahte ruhsatlı kaçak villaları örtbas etme karşılığında milyonlarca lira rüşvetlerin havalarda uçuştuğunu benden daha iyi biliyorsun…
Kara para akladıklarını, BUDA bar’da uyuşturucu sattıklarını benden daha iyi biliyorsun…
Bankaları hortumladıklarını, vergi kaçırdıklarını, devletin kurumlarından soygunlar yaptıklarını da biliyorsun…

Her şeyi biliyorsun…
Fakat bilmek istemediğin bir konu var:
“Ben kimin hesabına çalışıyorum?”
“Devletin anasını siken orospu çocuklarının hesabına mı çalışıyorum?”
“Devletin malına sahip çıkan şerefli insanları mağdur edenlere yardımcı mı oluyorum?”
“Suç işleyen savcı ve hakimlerin suçlarına ortak mı oluyorum?”
“Aldığım maaşı hak ediyor muyum?”

Hadi bir sor kendine…
Cevap verebiliyorsan sen şerefli bir adamsın…
Cevap veremiyorsan orospu çocuğunun tekisin…
Beni linç eden rüşvetçi savcılardan ve hakimlerden hiçbir farkın yok…
Resmen eşeksin… Hatta eşşoleşşeksin…
Çoluğundan, çocuğundan, eşinden dostundan utanmalısın…
Allah belanı versin…

Cinayetleri örtbas eden rüşvetçi savcıların ve hakimlerin emrini yerine getirdin ve beni yakalayıp akıl hastanesine kapattın…
Bunu defalarca yaptın…
Eline ne geçti?
Madalya mı verdiler, cebine rüşvet mi soktular?
Beni her mağdur edişinde bu ülke kaybetti…
Mutlu musun?

Hiç sordun mu kendine?
İhbar ettiğim beş adet cinayetle ilgili benden ifade alan oldu mu?
Uyuşturucu ticaretini, tarihi eser kaçakçılığını anlattım yıllarca…
Araştıran, soran soruşturan oldu mu?
Belgeler yayınladım, ses kayıtlarını deşifre ettim…
Allah’ın bir kulu belgeleri elimden aldı mı?
Şahitler gösterdim:
Dedim ki, “Eskişehir Emniyet Müdürü Savaş Yücel şahidim ve destekçimdir”
Duydun mu?
Dedim ki, “Eskişehir Valisi Kadir Çalışıcı şahidim ve destekçimdir…”
Duydun mu?
Eskişehir savcılarının ve hakimlerinin hakkımda düzenlediği tüm belgeler sahte diye bağırıp duruyorum.
Duydun mu?
Beni susturmak için heyete girmediğim halde çok sayıda bana heyet raporu düzenlenmiş…
Duydun mu?
Geriye dönük sahte mahkeme kararları havalarda uçuşuyor…
Gördün mü?
Anayasa Mahkemesi’ni bile sahte belgelerle kandırdılar…
Duydun mu?

Salla başını…. Al maaşını…
Polislik bu değil…
Polis, suçluyu yakalamakla mükelleftir…
Mağdur edilmişi iyice ezmek değil…

Seni eşek gibi kullanan orospu çocuğu savcılar ve hakimler, tam on senedir bana yapmadıklarını bırakmadı…
Yanlarına bırakacağımı sanıyor musun?
Onları affedebileceğime inanıyor musun?
Şimdi sen de bu vatan haini orospu çocuklarının destekçisi oldun…
Seni affedebileceğime inanıyor musun?
Bir gün bunların hesabını sana da soracağımı biliyor musun?

Rüşvet yiyerek beni mağdur eden orospu çocuğu savcı ve hakimlere eşeklik yapan polisim…
Sen doğru kal… Eğrileri domaltacağım…
Görürüsün…

ILGAZ MAFYASININ CİNAYETLERİNİ VE TÜM YASA DIŞI İŞLERİNİ RÜŞVET KARŞILIĞINDA ÖRTBAS EDENLERİN LİSTESİ:

Eskişehir AKP Milletvekili Murat Mercan
Eskişehir Valisi Güngör Azim Tuna
Eskişehir Savcısı Tülay Nermin Atay
Eskişehir Asliye Hukuk Hakimi Ayhan Yılmaz
Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Gökhan Karaburun,
Başsavcı Vekili Coşkun Mutluer,
Eskişehir Ağır Ceza Hakimi Rasim Manav,
Eskişehir Asliye Ceza Hakimi Berrin Kanagöl Yeşilyurt
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Celalettin Karanfil,
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Hasan Gönen,
Eskişehir Sulh Hukuk Hakimi Nevin Bal,
Eskişehir Asliye Ceza Hakimi Hakkı Aydoğan
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Cemal Gürsel Sarıca,
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Metin Kurt,
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Erdal Yatmış,
Eskişehir İcra Hakimi Derman Çönk,
Eskişehir Sulh Ceza Hakimi Murat Karahisar,
Eskişehir Sulh Ceza Hakimi Nadir Serbest,
Eskişehir Sulh Ceza Hakimi Erol Özdemir,
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Salih Gündeş,
Eskişehir Asliye Hukuk Hakimi Ali Selman Erkuş
Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Orhan Çetingül…
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Galip Karayazı

Kenan Akkuş (esrehber)

NOT: Sürekli oğlumu rahatsız eden Kurtuluş Polis Karakolu’ndaki polis kardeşime not: Benim oğlumu bir daha arama kardeşim… Bu sana son uyarı… Elindeki arama evraklarını seni eşek yerine koyan savcıya iade et. Beni o arasın, sen değil… Çünkü sana suç işletiyorlar.