16 Mart 2014 Pazar

ADANA STADYUMUNU AK PARTİ'Lİ KATİLLER İNŞA EDİYOR





ADANA STADYUMUNU HANGİ KATİLLER İNŞA EDİYOR? 

Stadyum ihalesini Toki Limak'a vermiş... 
Limak da teşeron olarak Alkataş İnşaat'ı ve Ilgazlar İnşaat'ı kullanıyor. 
Yüklenici firma Limak, alt yükleniciler Alkataş ve Ilgazlar ortaklığı... 

Ancak, Adanalıların bilmesi gereken bir konu var:
Alkataş İnşaat'ın sahibi Bayram Albayrak'ı tanımıyorum.
Albayraklar Holding'in ortaklarından ve Başbakan Tayyip'in bol bal kaymak sunduğu akrabası...

Ben diğer ortak olan Ilgazlar'ı çok iyi tanıyorum...
Onlar da beni çok iyi tanıyorlar.

Ilgazlar AŞ ortakları Ak Parti'nin kurucu üyeleridir ve bu sebeple tam 12 senedir Tayyip tarafından bal kaymakla beslenirler... Suratlarını görseniz hepsi öküz gibidir...

Beş adet cinayetleri vardır ve bir cinayetlerine bizzat şahit oldum...
Adamı öldürdüler, kaza süsü verdiler, tutanak tutan Eskişehir Çukurhisar Jandarma Karakolunda görevli astsubaylara rüşvet yağdırdılar.

Eskişehir Adliyesinde görevli savcılara rüşvet yağdırdılar, cinayete kurban giden Ruhi Güner isimli şahısa otopsi yaptırmadılar...

Kayıtlara "kaza" olarak geçti ve dosya kapandı...

Bizzat şahit olduğum için bu cinayeti Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığına bir dilekçeyle ihbarda bulundum.
Başsavcı beni telefonla çağırttı..

Adliyeye gittiğimde benimle Başsavcı vekili görüştü, ismi Coşkun Mutluer'di...
Bir bana baktı, bir dilekçeme baktı ve dedi ki:

"Cinayeti gördüm diyorsun, şahitim diyorsun, yok mu bu adamın ailesi? Onlar niye şikayetçi olmuyor, suç duyurusunda bulunmuyor? Hem sana ne? Bir cinayet işlenmişse sana ne?"
Aynen böyle...

Ben de dedim ki:

Ilgazlar denen bu şahıslar Eskişehir'de mafya olarak geçinir. Beş cinayetleri var. Kara para aklıyorlar. Tarihi eser kaçakçılığı yapıyorlar. Uyuşturucu ticareti yapıyorlar... Bankaları hortumluyorlar. Birinci dereceden korunması gereken antik sit alanı üzerine yetmiş adet villa yaptılar, ilgili makamları rüşvetlerle kör ettiler. Bu 70 kaçak lüks villaya Büyükerşen sahte ruhsat düzenledi. Yaptıkları inşaat işlerinin yarısı hilekarlıkla doludur. Ucuz malzeme kullanırlar, amirlerle memurlarla işbirliği yaparlar, faturaları şişirirler, ganimeti amirlerle memurlarla bölüşürler. Bunlara bire bir şahitim. Yasadışı iş yaptıklarının belgeleri elimde. Siz kamu davası açın, ben mahkemelerde bu iddialarımı tek tek ispatlayacağım...

Başsavcı vekili Coşkun Mutluer beni tepeden tırnağa süzdü ve alayla karışık dedi ki: "Sen kimlerle uğraştığını bilmiyorsun..."

Sonra odanın kapısını açtı ve bana dışarıyı gösterdi: "Güle güle..." dedi..

Sonra polis tarafından gözaltına alındım, ellerim kelepçelendi, 112 acil ambulansıyla İstanbul'a götürüldüm, Bakırköy Mazhar Osman Akıl Hastanesi'ne kapatıldım...

Beş adet cinayetin faili AKP kurucusu Ilgazlar, yani Adana stadyum inşaatını yüklenen orospu çocukları Eskişehir savcılarına ve hakimlerine rüşveti bastırdılar ve benden kurtulmanın yolunu buldular...

Şimdi bu orospu çocukları şehrinizde bir stadyum inşaatı yapıyor…
Özelliklerini yukarıda yazdım:
Beş cinayetin faili, tarihi eser kaçakçısı, banka hortumcusu, uyuşturucu satıcısı, kara para aklayıcısı, sit alanı yağmacısı, tokatçı, sahtekar, hilekar, rüşvetçi, uçkuru bozuk namussuz şerefsiz insanlar…

Bunlara insan bile denemez.
Evli ve güzel kadınları parayla kandırıp kendilerine metres yapmakla ünlüdürler…
Onlara İstanbul boğazında birer yalı alıp padişahlar gibi hoş vakit geçirirler…

…ve bu şahıslar AK Parti’nin kurucu üyeleridir…

Yasadışı işlerinde milletvekillerini, valileri, emniyet müdürlerini, savcıları ve hakimleri kullanırlar…

Kullandıklarından biri de Emniyet Genel Müdürü Mehmet Kılıçlar’dır…

Hikaye çok uzun. devamını okumak isteyen arkadaşlar Facebook sayfamdan okuyabilirler:

https://www.facebook.com/eskisehir.kenanakkus


Bu yasadışı işleri belgelerle anlattığım 24 internet sitemi uyduruk mahkeme kararlarıyla kapattırdılar.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=547991101974406&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater

Saygılar…

Kenan Akkuş (esrehber)