20 Şubat 2014 Perşembe

YARGITAY NEDEN YANLIŞ BİLGİ GÖNDERİYOR?



                         Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı’na,

Konu: Şahsıma yanlış bilgi gönderilmiştir. Eskişehri 1. Asliye Ceza Mahkemesi’yle ilgili değil, Eskişehir 4. Sulh Ceza mahkemesi’yle ilgili kararı talep etmiştim.


           10/01/2014 tarihli dilekçemde Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı’na suç duyurusunda bulundum. Dilekçem ilişiktedir.

           Bu dilekçemde Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi’nin geriye dönük olarak sahte bir mahkeme düzenlediğini, sahte bir kararla şahsımı Adli Tıp Kurumu’na gözlem altına alınmam ve şahsıma rapor tanzimi için gönderildiğimi, gerçekte Adli Tıp Kurumu’nda  gözlem altına alınmadığımı, şahsıma geriye dönük olarak sahte bir rapor tanzim edildiğini,  Eskişehir savcılarının bu raporu Anayasa mahkemesi’ne göndererek, açtığım bireysel davamı aleyhime sonuçlandırdığını, Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi Hakimi’nin ve Adli Tıp Kurumu’nun evrakta sahtecilik yaparak suç işlediğini, Adli Tıp Kurumu’nun raporunda belirtilen tarihte Bakırköy Mazhar Osman Ruh ve Sinir Hastanesi’nde gözlem altında bulunduğumu, bu hastaneye Eskişehir 3. Sulh Ceza Mahkemesi’nin kararıyla sevk edildiğimi,  her iki mahkeme kararının da Uyap yargı sistemine kaydedilmediğini ya da kasıtlı olarak silindiğini belirtip suç duyurusunda bulundum.

          Ayarıca, ilişikte gönderdiğim Anayasa Mahkemesi kararında belirtilen Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi’nin şahsımı yargıladığı ve dosyamın Yargıtay’a gönderildiği belirtilmektedir. Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi konuyla ilgili şahsıma bilgi vermemektedir.  Şahsım adına Yargıtay’a temyiz dilekçesi yazan avukata ulaşamıyorum.

           Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi hakimi, ifade almadığı halde şahsıma iddianame düzenleyen savcı, geriye dönük olarak düzenlenmiş sahte mahkeme kararına ve sahte rapora itibar edip Yargıtay’a dilekçe yazan ismini bilmediğim Eskişehir Barosu avukatı hakkında suç duyurusunda bulunuyorum ve organize bir şekilde suç işlediklerini iddia ediyorum.  Hakim, savcı ve avukatın isimlerini istirham ediyorum.

           Anayasa Mahkemesi kararında görüleceği üzere, Yargıtay’a temyiz için gönderildiği anlatılan Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi kararının Yargıtay’da olup olmadığı konusunda şahsımı bilgilendirmenizi istirham ediyorum.

           Eğer böyle bir karar yok ise, Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı’nın Anayasa Mahkemesi’ni bilgilendirmesini istirham ediyorum.


           Gereğinin yapılarak  4982 sayılı bilgi edinme hakkı kanunu gereğince şahsımı bilgilendirmenizi istirham ediyorum.  19/02/2014

                                                                                                                            Kenan Akkuş
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=536583656448484&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater