23 Şubat 2014 Pazar

ŞERREFSİZ BİR VALİNİN YAPTIKLARINA BAKINIZ: ULAN SEN KİMSİN Kİ BENİM YAZIMI FACEBOOK'TAN SİLDİRİYORSUN




ULAN SEN KİMSİN Kİ BENİM YAZIMI FACE'BOOK'TAN SİLDİRİYORSUN, 

ORRRROSPU ÇOCUĞU...

Aşağıdaki yazım, Kırklareli Valisi'nin ricasıyla Facebook'tan silinmiştir. Ben Türkiye Cumhuriyetinin şerefli bir adamı olarak bir daha paylaşıyorum:

KIRKLARELİ VALİSİ SENİN ANANI SİKEYİM, OROSPU ÇOCUĞU

ŞERREFSİZ BİR VALİNİN YAPTIKLARINA BAKINIZ

Kırklareli Valisi Mustafa Yaman, bilindiği üzere Atatürk düşmanıdır.
Aynı zamanda Tayyip’in bir numara göt yalayıcısıdır.
Tunceli’de valilik yaptığı zamanlar, elektiriği olmayan köylülere buzdolabı dağıtan işte bu valiydi…
Yine o zamanlar, suyu olmayan köylülere çamaşır makinesi dağıtan da işte bu valiydi…
Şimdi Kırklareli Valisi…
Kırklareli’ne Vali olarak atanınca ilk işi Atatürk resimlerini duvarlardan indirmek ve rutubetli depoya attırmak olmuş…
Atatürk sevdalısı bir öğretmenimiz de tepkisini dile getirmiş…
Facebook’ta paylaşmış…
Bir hain Vali’nin, Atatürk’e olan nefretini hoş görmeyen onlarca arkadaşımız yorumlar yazmış, hakaret ve küfür edenler olmuş…
Demişler ki “adam gibi as yerine, Atamızın resmini”…
Asmamış… Adam olamamış…
Hakareti de, küfürü de hak etmiş…
Fakat olay farklı…
En az 30 kişi hakaret ve küfür etmiş…
Sadece 2 kişiye ulaşabilmiş savcılar.
IP numarasından 2 kişiyi yakalayıp karakollarda ifadesini aldırmışlar.
Hangi savcı ifade aldırdıysa ona diyorum ki:
“Be orospu çocuğu, Atatürk’e hakaret eden şerefsiz vatan haininden neden ifade almıyorsun da, Atatürk’e hakaret eden, küfreden şerefsiz bir valiye tepkisini gösterenden ifade aldırıyorsun?”
Saygı duyulacak bir insanın resmini kaldırmak, rutubetli depoya attırmak, aklı sıra Atatürk’ten intikam almak, bu ülkeye ve vatandaşlarına ağır küfürdür…
Bulduklarını yargıla… Bulamadıklarını öbür dünyaya bırak…
Adalete bak…
Hangi savcıysan ve hangi akıla hizmet ediyorsan, savcı gibi senin ananı sikeyim…
Vali bozuntusuna da diyorum ki: Liderini de seni de sikeyim…
Orospu çocukları…
Asılacak günleriniz yaklaştı…
Sikinizden asacağım, sikinizden…

Kenan Akkuş (esrehber)

NOT: Facebook’ta yorum yazan arkadaşlara dava açan savcılara ana avrat küfredeceğimi daha önce açıklamıştım. Sözümü tutmaya devam edeceğim.

Yüzde 40 özürlü Atatürk sevdalısı Nedim arkadaşımıza destek için…
Atatürkçü olan, 28 Şubat 2014 günü Ankara 7. Sulh Ceza Mahkemesi önünde olur…
Atatürk düşmanlarını protesto etmek için…
Ben de orada olmak isterdim…
Hakkımda onlarca yakalama kararı varken… Zor…
Saygılar…

BU HAİN VALİYLE İLGİLİ HABER İŞTE BURADA:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=570702062970293&set=a.570702039636962.1073742528.117212904985880&type=1&theater