27 Şubat 2014 Perşembe

RÜŞVETÇİ PİSLİK MURAT MERCAN BU FOTOĞRAFIN CEVABINI VEREMEDİ



RÜŞVETÇİ PİSLİK MURAT MERCAN BU FOTOĞRAFIN CEVABINI VEREMEDİ

Fotoğrafta gördüğünüz AKP Kurucusu Milletvekili Murat Mercan hakkında çok sayıda suç duyurusunda bulundum:

İŞTE SUÇ DUYURULARIM:

“Bu Milletvekilini Ilgaz mafyası, kirli işlerini örtbas ettirmek için seçtirdi…”
“Bu milletvekili için Ilgaz mafyası 300 bin TL (300 Milyar TL) harcadı…”
“AKP Milletvekili, şahit olduğum cinayetlere kaza süsü verdirerek örtbas ettirdi…”
“Fotoğrafta görüldüğü üzere açılışını yaptığı lüks kaçak villalar için sahte ruhsatlar düzenletti.”
“Yağmalanan sit alanlarını ihbar ettiğim için beni iftirayla cezaevine sokturdu.”
“Ilgaz mafyasının yasadışı olarak toprak altından çıkardığı Frigya antikalarından pay aldı.. Çıkarılan antikaların içinde çok sayıda altın heykeller vardı…”
“AKP Milletvekili Murat Mercan, Ilgaz mafyasının 5 cinayetini örtbas ettirdi…”
“Ilgaz mafyasının Emlakbank’tan hortumladıkları 16 milyon doları örtbas ettirdi…”
“Ilgaz Mafyasının Eskişehir Subay Orduevi’ndeki kirli işlerini örtbas ettirdi.”
“Ilgaz mafyasının uyuşturucu ticaretini örtbas ettirdi…”
“Ilgaz mafyasının devleti dolandırdığını örtbas ettirdi…”
“Ilgaz mafyasının özel şirketleri tokatladığını örtbas ettirdi…”

BU İHBARLARIM HAKKINDA BANA DAVA AÇMAK YERİNE…
KÜFÜR ETTİĞİMİ İDDİA EDEREK DAVACI OLDU…

Mahkemelere gelmedi, avukatını da göndermedi…
Hakim Hakkı Aydoğan’a bu fotoğrafı göstererek dedim ki:
“Murat Mercan bu fotoğraf için cevap versin, ben de küfür ettiğimi kabul edeceğim. Sahte ruhsatlı kaçak villaların açılışında, Mafya babası İsmail Ilgaz’ın yanında ne işi vardı?”
Fotoğraf ve sorularım, Ankara’ya TBMM’ye defalarca gitti, geldi…
Dosyaya şu not düşüldü:
“Milletvekili Murat Mercan istenilen soruya cevap vermemiştir…”

Küfür etmediğim halde, doğruları anlattığım halde 64 gün cezaevinde yatırdı…
Eskişehir 1. Asliye Ceza Mahkemesi’ne teslim ettiğim 20 belgeyi çaldı…
Hakim Hakkı Aydoğan’ı suçuna ortak etti…
Bu pislikler ortaya çıkmasın diye uyduruk deli raporları hazırlattılar…
Şikayet edebileceğim hiçbir makam kalmadı…
Tayyip bile bu pisliklere destek çıktı…
İşte bu anlattıklarıma “adalet” dediler…

Kenan Akkuş (Esrehber)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=539861836120666&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater



BABASI NAZFİZ MERCAN'I ZİYARET ETTİM

Tarih: 2004...

Murat Mercan'ın babası Nafiz Mercan Kızılay Dispanserinde Başhekimdi...

Ziyaretine giderek "Özel konuşmak istiyorum" dedim... 

Adam öyle babacan biriydi ki, "Elbette yavrup, odama geçelim" diyerek beni Başhekim odasında ağırladı.

Dedim ki: "Siz farkında değilsiniz fakat oğlunuz Milletvekili Murat Mercan yasa dışı işler yapıyor. Şahit olduğum bir cinayeti örtbas ediyor..."

Adamcağız telaşa kapıldı:
"Benim oğlum öyle bir şey yapmaz fakat bildiklerini yine de bana anlat" dedi.

Ben de anlattım:
"Ilgazlar AŞ patronları Şenol Ilgaz, Mustafa Ilgaz, İsmail Ilgaz, Mehmet Ilgaz, Asım Çınar isimli şahsiyetler, kendi pisliklerini örtbas ettirmek için oğlunuzu milletvekili seçtirdi. Oğlunuz kuruş para harcamadı. Şahit olduğum cinayeti Eskişehir Cumhuriyet Başsavcılığı'na ihbar ettim, oğlunuz Başsavcıyı tehdit etti ve ihbarım örtbas edildi. Adalet Bakanı Cemil Çiçek'e ihbar ettim, yine oğlunuz devreye girdi ve Cemil Çiçek'i ikna etti, ihbarım örtbas edildi. Sahte ruhsatlı kaçak villalar, antika kaçakçılığı, uyuşturucu ticareti, kara para aklama olayları, banka hortumculuğu, devletin kurumlarından soygun, darp, gasp... Bunlar çete ve işledikleri suçları örtbas ettirmek için oğlunuzu istedikleri şekilde maşa olarak kullanıyorlar.Bilginiz olsun, oğlunuz da bu çete içinde..."

Nafiz Mercan'ın ağzı açık kalmıştı...
Söyleyecek söz bulamıyordu...

"Bu anlattıkların doğru mu, emin misin?" diye sordu...

Ben de: "Belgesiz iş yapmam, Nafiz Bey, bence oğlunuzla konuşun, Ilgaz mafyasından uzak dursun. Hem size, hep ailesine, hem anasına-babasına iyilik yapmış olur. İsmini lekelemesin..."

Dedi ki: "Oğlumla konuşacağım, bu anlattıklarını tek tek soracağım. Eğer bu suçları işlediyse evlatlıktan reddedeceğim. Sana söz... Fakat yapmaz bu kirli işleri benim evladım..."

Cep telefon numarasını istedim, verdi...

Anlattıklarımı dinlediği için teşekkür ettim ve ayrıldım.

Kısa bir süre sonra babasının verdiği telefonu aradım:
Murat Mercan'a dedim ki: "Ilgazlar hakkında konuşmak istiyorum..."
Cevap verdi: "Konuşacak bir konumuz yok..."

Ben de telefonu kapattım ve Ilgaz mafyasının yasa dışı işlerini kamuoyuna sunmaya başladım. Fakat her konuda mutlaka Murat Mercan ismine yer verdim.

Çünkü bu suç örgütünün bir parçası haline gelmişti...

AKP Genel Başkan yardımcısıydı, Recep Tayyip Erdoğan'ın sağ koluydu...

Kenan Akkuş (esrehber)