21 Şubat 2014 Cuma

HİZBULLAHÇI HIRSIZ TAYYİP’E MESAJ



HİZBULLAHÇI HIRSIZ TAYYİP’E MESAJ:

ILGAZ MAFYASININ CİNAYETLERİNİ ÖRTBAS ETMESEYDİN, BUNLARI YAPMAZDIM

Tam 10 senedir Ilgaz mafyası yüzünden seninle uğraşıyorum.
24 adet internet sitemi yasadışı bir şekilde kapattırdın.
e-mail hesaplarımı yasadışı bir şekilde kapattırdın...
Yüzlerce dava açtırdın...
33 gece nezarethanelerde sabahlattın...
64 gün cezaevinde yatırdın...
2 tane sahte deli raporu aldırdın...
120 gün tımarhaneye kapattırdın...
Onlarca iftira attırdın...
Bir o kadar uyduruk sahte deliller ürettirdin...
14 sene hapis cezası yüklettin...
Ailemin peşine karanlık mafyaları taktırdın...
Polislere, savcılara tezgahlar hazırlattın...
2 defa öldürtmek için pusu kurdurttun...

Hadi söyle, aşşağılık pislik şerefsiz Tayyip...
Ne geçti eline?
Beni yıldırabildin mi?
Davamdan vazgeçirebildin mi?

Ana avrat küfretmeye başladım...
Engelleyebildin mi?

Diyorlar ki yeni internet yasası getirmişsin, 
Yazdıklarımı sildirecekmişsin...

Eski yasalarla 10 senedir yazdıklarımı sildirdin, ben yine yazdım...
Sen sildirdin, ben yine yazdıdım...
Hakimlerinin, savcılarının analarını belleye belleye...
Doğrulardan vazgeçtim mi?

Bence şu inadından vazgeçmenin zamanı geldi, geçiyor...
Böyle gidersen ya kanserden mefta olacaksın, ya sandıktan…

Gel Ilgaz mafyasının anasını birlikte sikelim...
Kaçak villalarını birlikte başlarına geçirelim...
2600 yıllık antik şehri birlikte turizme kazandıralım...
Hortumladıkları paraları gırtlaklarından söke söke çıkaralım...
Devletten çaldıklarını geri alalım, tüm mal varlıklarına el koyalım...

Bunları yapmadığın sürece benden her şeyi bekle...
Beni engellemeye senin gücün yetmez...
10 senedir engelleyemediğin gibi...

TIK'la bak neler var: https://www.google.com.tr/search?q=esrehber&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=uKMGU8jWCsPMygOsh4LACg&ved=0CAkQ_AUoAQ&biw=1241&bih=666
Sen sildireceksin, ben yine yazacağım…

Kenan Akkuş

NOT: Bu fotoğrafı başkası yapsaydı, inanıyorum ki kodesten çıkarmazdın... Suçluluk duygusuyla ya da çok pisliğini bildiğim için bana dokunamıyorsun...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=488525427920974&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater