19 Şubat 2014 Çarşamba

ENİŞTE REZA, HIRSIZ TAYYİP’E POSTA KOYDU: “Ya beni hapisten çıkarırsın, ya öterim…”




ENİŞTE RIZA, HIRSIZ TAYYİP’E POSTA KOYDU:

“Ya beni hapisten çıkarırsın, ya öterim…”

Kasımpaşa Asker Hastanesi’nden sahte “daşşak kanseri” raporu alarak biricik oğlu Ahmet Burak’ı askere göndermeyen sahtekar Tayyip…

Şimdi de Reza Zarrap’a sahte “kanser raporu” tezgahlıyor…

Amaç Reza’yı kodesten kurtarmak…

Kodesteki Reza Enişte’nin, cezaevi savcısıyla Tayyip’e gönderdiği not aynen şöyle:

“Sayın Başbakan’ım, ben özgürlüğüne düşkün biriyim. Üstelik yapmam gereken işlerim yarım kaldı. Daha fazla mağdur olmak istemiyorum. Gereğini yapmak boynunuzun borcudur. Saygılarımla… Rıza Zarrap”

Altın kaçakçısı Tayyip, ortağına boynunun borcunu ödemek için çete takımına emirler yağdırdı ve sahte “kanser raporu” tezgahlandı…

Eniştemiz Şişli Etfal Hastanesi’ne götürüldü ve teşhis hemen yapıldı: Böbrek kanseri…

Tayyip’in oğlu taşşak kanseriydi…
Şimdi ortağı böbrek kanseri…
Tayyip’in kendisi de barsak kanseri…

Tayyip’in oğlu askerlikten kaçtı…
Ortağı cezaevinden çıkacak…

Tezgah gerçekleşemezse Tayyip de mefta olacak…
Çünkü Reza enişte çıldırmak üzere:
“- Ya beni çıkarırsın, ya ebenin amını görürsün…”

Kenan Akkuş (esrehber)

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=536160439824139&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater