3 Ekim 2013 Perşembe

TAYYİP EĞER NAMUSLU ŞEREFLİ BİRİ OLSAYDI, SEN O MAKAMDA BİR DAKİKA KALAMAZDIN SARIBARDAK



TAYYİP  EĞER NAMUSLU ŞEREFLİ BİRİ OLSAYDI, SEN 
O MAKAMDA BİR DAKİKA KALAMAZDIN SARIBARDAK


SARIBARDAK’A CEVAP

Sayın Sarıbardak,
Sen beni adam yerine koymasan da, ben seni adam yerine koyup mesajına cevap vereceğim.

Konu 1. Bana “Psikolojik vakasın, acınacak haldesin” diyorsun.
Aynaya bak, ondan sonra bu yazdıklarını bir düşün istersen. Ben senin gibi yalancı değilim. Sahtekar, düzenbaz, rüşvetçi değilim. Bu özellikler sende var ve ispatladım. Onlarca personelin seslerini kaydettim. Hepsi de senin için “Tam bir orospu çocuğudur” diyorlar. Ülkemizde adalet olmadığı için seni ihbar edemiyorum. Olmayan adalet, işlediğin suçların cezasını elbette veremez. İşte o zaman ben devreye giriyorum ve “AH”ını aldığın mağdurların hesabını soramadığım için, cümle aleme rezil etmenin daha uygun olacağı düşüncesiyle işte böyle kepaze ediyorum. Zaten seni kepaze etmemi isteyenler, emrindeki personelin… Şu son hallerine bakanlar, acınacak duruma düşenin sen olduğunu bana iletiyorlar.

Konu 2. Diyorsun ki: “Sana bu iftiraları ve yalanları yazan ahlaksızların, karaktersizlerin kim olduğunu biliyorum.”
Seninle ilgili yazdıklarım iftira olsa, birbirlerinden haberi olmayan, muhabbeti olmayan 7 adet personelin, seninle ilgili konuları nasıl bilebilir ve bana aktarabilir? Yazdıklarımın ve bundan sonra daha bir çok konuyu aktaracaklarımın iftira olmadığını sen de biliyorsun. Onlara utanmadan “ahlaksız, karaktersiz” diyebiliyorsun. Oysa ahlaksız olan sensin. Hastanede her türlü pisliği çeviren sensin. Bol bol rüşvet yediğin gibi, organ mafyasının başı da sensin. Başhekim, sen ve Fikret Kalaçay… Tıp Fakültesi’nin üç atlısı… “Ahlaksız, karaktersiz” diyerek aşağıladığın personel dürüstlük örneği gösterip pisliklerini bana bir bir anlattılar. Neden biliyor musun? Senin gibi bir pisliğin emrinde çalışmaktan utanç duyuyorlar. Şimdi “ahlaksız, karaktersiz” diyerek hakaret ettiğin bu personel, inanıyorum ki senin hakkında daha çok bilgi verecekler. Bekle ve gör…

Konu 3. “Allah' tan biraz akıl ve fikir iste mümkünse kendin için.”
Yani bana “deli” diyorsun ve Allah’tan akıl istememi tavsiye ediyorsun. Bana deli demekle, müdürlük yaptığın hastanenin Psikiyatri servisinde görevli bir çok doktora hakaret ediyorsun. Onlar beni akıllı bulup elime “AKLİ VE RUHİ DURUMU YERİNDEDİR” belgesi verirken, sen deli teşhisi koyuyorsun. Sen o doktorlardan daha uzman biri olmalısın. Adamlar yüz yüze muayene ettiler ve karar verdiler. Oysa sen Face sayfalarında seninle ilgili yazdıklarıma bakarak teşhis edecek ve karar verecek kadar profesör olmuşsun. Tebrik ederim. Rüşvet yiyen, organ mafyasına ortaklık eden, morgda genç kız cesetlerine tecavüz eden bekçilere göz yuman sen müdür Sarıbardak akıllısın… Bunları kamuoyuna sunan ben deliyim… Bence seni Bakırköy’e kapatmalı ve günde üç kere götüne kazık sokmalı…

Konu 4. Diyorsun ki: “Suskunluğum asaletimdendir.”
Bak personelin diyor ki, “Utancından yerin dibine giriyor, personelin yüzüne bakamıyor…” Kimisi de diyor ki: “15 gün içinde çöktü adamcağız…” Sen de diyorsun ki “Asaletim yerinde duruyor.” Eğer o asaletin hala yerindeyse, bir aydır ben boşuna yaygara etmişim kardeşim. Cümle alem arkandan küfrediyor, haberin yok. Dahası: Madem ki yazdıklarım umurunda değil, benim oğlumla neden görüştün? Neden “Sadece benimle uğraşıyor, uğraşmaktan vaz geçsin, eşimle boşanmak üzereyiz” dedin? Sonra biliyorsun ki sadece seninle uğraşmıyorum. İsmail Ilgaz ismindeki orospu çocuğuyla bir olup beni dava eden arkadaşların ve rektörünle ilgili yazı yazmadım mı? Piç İsmail’e uymayıp beni dava etmeyen isimleri internetten sildim. Kongre Kültür’ün müdürünü ve KBB’de görevli bir profesörü silmem mümkün değil, çünkü onların deşifre etmediğim başka ağır suçları var ve zamanını bekliyor. Görüyorsun sadece seninle uğraşmıyorum Sarıbardak.

Konu 5. Ettiğim hakaretleri ve küfürleri misliyle iade etmişsin. Ben sana küfür etmedim ki Sarıbardak? Hak ettiğin kelimeleri yazdım. Eğer ben rüşvet yediysem küfür et… GIK’ım çıkmaz. Hak etmişimdir. Organ mafyasıyla bir olup ölülerin organlarını çaldıysam hakaret et. Morgdaki bekçilerin genç kız cesetlerine tecavüzlerine seyirci kalırsam, küfür et…


Konu 6. Tüm bu yazdıklarımdan sonra bana değil, kendine sor: “Ben adam mıyım?"
Sahi, sen adam mısın?
Seni adam yerine koydum, bir sayfa mektup yazdım. Bu kıyağı her kimseye yapmam…
Doğru yolu bul, kimse sana küfür de etmez, hakaret de…

Sizlerle ilgili anlatmadığım daha bir çok konu olduğu gibi, hala bir çok personeli konuşturmaya devam ediyorum.

Sana son tavsiyem: Rektörün de sen de, beni dava eden arkadaşların da Ilgaz mafyasından uzak durun… Daha fazla rezil olmayın.

Paşa gönlünüz bilir.

Kenan Akkuş

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=468467696593414&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater