28 Ekim 2013 Pazartesi

DEVLETTEN KATİL ILGAZ MAFYASINA KIYAK


DEVLETTEN KATİL ILGAZ MAFYASINA KIYAK


TOPLU KONUT İDARESİ BAKIN NE YAPTIRIYOR

Şu fotoğrafa bir bakın hele:
Bunlar toplu konut mu? Süper lüks villa mı?
Devletin “toplu konut” diyerek yaptırdığı bu villalarda kimler oturacak dersiniz?
Cevap: Devletin önemli makamlarına atanmış AKP’li memurları…
İnşat başladı bile…
Allah belanızı versin…
Tabi önce Tayyip isimli çakalın…

Kenan Akkuş (esrehber)





CHP'Lİ AHMET ATAÇ'TAN AKP'Lİ KATİL MAFYAYA BÜYÜK KIYAK

SEN KİME HİZMET EDİYORSUN AHMET ATAÇ?

Tepebaşı halkına mı?
Orospu çocuğu AKP’li katil Ilgaz mafyasına mı?
Hiç düşündün mü?
Ilgaz mafyasının hizmet verdiği (!) aslfalt şantiyesinin değeri 2 milyon TL.
Eğer ki Tepebaşı belediyesine bir asfalt şantiyesi yaptırsaydın…
Halkın 4 milyon lirası katillerin kursağına girmezdi…
Ayıp ettin Ahmet Ataç…
Çok ayıp ettin…

Kenan Akkuş (esrehber)


BEN NE YAPMAK İSTİYORUM?  SİZ NE ANLIYORSUNUZ?

Sevgili Facebook arkadaşlarım,
Bazı şahısların isimlerini deşifre edip onlara küfürler yağdırdığım için birkaç arkadaş rahatsız olmuş, bana özelden tepki veriyorlar.
Onlara diyorum ki: Benim paylaşımlarımı okumak zorunda değilsiniz kardeşim.
Küfürler yağdırdığım yazılarımın paylaşılmasını da istemiyorum. Zaten küfürlerime muhatap olan şerefsizler bu yazılarımı bekliyorlar ve zevkle okuyorlar.
.
Yapmak istediklerimi hala anlayamayan arkadaşlara bir daha açıklama yapayım:
Ülkemizde AKP iktidar olduğu için, suçlu AKP’li şahıslara yargı yolu tamamen kapatılmış durumda.
Bunu bizzat yaşayan ve çok kere şahit olan biriyim.

Katil AKP’liler adaletten tamamen muaf edildikleri gibi, işledikleri cinayetler örtbas ediliyor ve cinayetlere kaza süsü veriliyor.
Bu cinayetleri özellikle kapatanlar devletin maaşlı savcıları ve hakimleri…
Ben cinayetlerin üstünü ısrarla açtıkça, savcı ve hakim sıfatlı şerefsizler cinayetleri kapatıyorlar. Dahası beni cezalandırıyorlar.
Oysa yaptığım Türk Adaleti’ne yardımcı olmak.

Gördüğünüz üzere Tayyip sayesinde yargı tamamen tersine döndü: Cinayeti ben örtbas etmeliydim, devletin maaşlı savcıları ve hakimleri cinayetleri ortaya çıkarmalıydı ve yargılamalıydı.

Bir vatandaş olarak bu durum bana acı veriyor.
.
Hakimlerin ve savcıların bana yaptıkları işkence umurumda bile değil. Ben her çileyi çektim. Çekmeye de devam edeceğim.

Tek çekemediğim konu: Haksızlık…
Onuruma dokunuyor. Küfrediyorum…
Muhatap olduğum orospu çocuklarının suratları iyice köseleşmiş olmalı ki, bir hakim, bir savcı olarak işledikleri suçu görmüyorlar, ana avrat küfürlerimi görüyorlar.

Onlara diyorum ki: Allah mısınız ulan şerefsizler?  Kepaze olmak hoşunuza mı gidiyor?
Bir canım var onu mu alacaksınız Tayyip’in köpekleri?
Hadi alın da göreyim…
Alayınızın anasını sikeyim…

Eskişehir Adliyesi’nde görev yapan çok sayıda rüşvetçi isimleri bir daha sıralıyorum:

AKP’LİLERİN CİNAYETLERİNİ ÖRTBAS EDEN HAKİMLER ve SAVCILAR:

Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Gökhan Karaburun, 
Başsavcı Vekili Coşkun Mutluer, 
Eskişehir Ağır Ceza Hakimi Rasim Manav, 
Eskişehir Asliye Ceza Hakimi Berrin Kanagöl Yeşilyurt 
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Celalettin Karanfil, 
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Hasan Gönen, 
Eskişehir Sulh Hukuk Hakimi Nevin Bal, 
Eskişehir Asliye Ceza Hakimi Hakkı Aydoğan
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Cemal Gürsel Sarıca, 
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Metin Kurt, 
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Erdal Yatmış, 
Eskişehir İcra Hakimi Derman Çönk, 
Eskişehir Sulh Ceza Hakimi Murat Karahisar, 
Eskişehir Sulh Ceza Hakimi Nadir Serbest, 
Eskişehir Sulh Ceza Hakimi Erol Özdemir, 
Eskişehir Cumhuriyet Savcısı Salih Gündeş, 
Eskişehir Asliye Hukuk Hakimi Ali Selman Erkuş 
Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı Orhan Çetingül…
Eskişehir Savcısı Galip Karayazı

Şu garip hale bakınız ki, devletin sorumlu makamlarından bir tanesi bana demiyor ki:
“Kardeşim sen bu şahısları suçluyorsun, hangi cinayeti örtbas ettiler, hangi soygunu örtbas ettiler, hangi uyuşturucu ticaretini örtbas ettiler, hangi sit alanlarını talan ettiler, hangi kaçak villaları inşa ettiler? Hadi ispat et?

Her birine tek tek ihbar ettiğim halde gık’ları çıkmayan bu makamlar kimler?
Cumhurbaşkanlığı, Başbakanlık, Adalet Bakanlığı, Genel Kurmay Başkanlığı, İçişleri Bakanlığı, Kültür ve Turizm Bakanlığı, Hakimler ve Savcılar Yüksek Kurulu, Eskişehir Valiliği, Eskişehir Emniyet Müdürlüğü, Eskişehir Başsavcılığı…

Yargıtay dışında beni dinleyen olmadı. Onlar da dilekçelerimi Adalet Bakanlığı’na havale ederek araştırılmasını talep etti. Adalet Bakanlığı da Yargıtay’ın havale ettiği tüm dilekçelerimi yırtıp attı.

Görüldüğü üzere AKP’lilerin yasadışı işleri örtbas ediliyor, bunu bilen AKP’liler daha çok yasadışı iş yapıyorlar.

Eğer devletin ilgili makamları bu yasadışı işleri görmezden gelip beni cezalandırıyorsa, ben de devletin bu makamlarına küfretmeyi, maşa olarak kullandıkları makamları cümle aleme kepaze etmeyi bir görev bilirim.

Eğer ben bu ülkenin bir vatandaşıysam ve yasalara uyup suç işlemiyorsam…
Suç işlemediğim halde nezarethanelerde, cezaevlerinde, tımarhanelerde cezalandırılıyorsam…
Elimden nüfus kağıdım bile alınıp tüm Anayasal haklarımın anası sikiliyorsa…
Ben de kendimde hak görüp bu ilgili makamların anasını sikerim…
Bu kadar basit arkadaşlar…

Beni anlamayan, küfürlerimi görmek istemeyen, tepki veren arkadaşlar lütfen beni listesinden çıkarsın…

Saygılar…

Kenan Akkuş (esrehber)