12 Ağustos 2013 Pazartesi

OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ'NDE ORGAN MAFYASI





OSMANGAZİ ÜNİVERSİTESİ'NDE ORGAN MAFYASI

BİLGİ ALIP SES VE GÖRÜNTÜLERİNİ KAYDETTİĞİM 28 PERSONELDEN SADECE BİRİSİNİNİN ANLATTIKLARINDAN KÜÇÜK BİR KESİT SUNALIM KAMUOYUNA: 
(Büyük harflerle yazılanlar, Osmangazi Üniversitesi personelinin anlattıklarıdır)


BU ÖLÜ SATMA İŞİNİ HASTANEDE ÖNCE BİR ÖZEL CENAZE İŞİ YAPAN ERTUĞRUL VARDI, O ÇIKARDI VE
BÜTÜN GÜVENLİKÇİLER DE BİLİYORDU.

Önce Ertuğrul başlattı, devamını Mesut getirdi, öyle mi?

BENİM BİLDİĞİMİ MESUTTA BİLİYORDU.

Anlayamadım

O ZATEN ORDA İŞ YAPIYODU YANİ ÖZEL ARACI VARDI CENAZAE ARACI.
BU ÇOCUK HİÇ PARA KAZANAMADI. BUNDAN DA YÜZDE 20 VERİRSEN SANA ÖLÜ NAKİL İŞİ VERİRİZ DEDİLER,
Bİ SÜRE RÜŞVET VERDİ. AMA BUNLAR DAHA FAZLA İSTEDİ. MESUT DEĞİL, BURAK MIZRAK GÜVEN ÇETİNDERE İBRAHİM KALAÇAY. MESUT MÜDÜR’DÜR.

Mesut sonradan mı katıldı?

BUNLAR SAYDIKLARIM BEKÇİ. EVET, MESUT ÖNCE FAKÜLTE SEKRETERİYDİ.

Anladım, önce Burak, İbrahim, Güven…

FAKAT SONRA BÜYÜKERŞEN’İN ÖLÜ NAKİL ARACINA VERMEYE BAŞLADILAR İŞİ. PARAYI KIRIŞIYORLARDI.
MESUT’U ESKİ REKTÖR ONU 2 YIL ÖNCE HASTANEYE GETİRDİ

Sonra Mesut Müdür olunca o da rüşvet almaya başladı

NE ANLAYACAK BİR FAKÜLTE SEKRETERİ. EVET, TABİ. MÜDÜR İŞİN İÇİNDE OLMADAN OLABİLİR Mİ SİZCE BAŞKA TÜRLÜ? BUNLAR BİRDE USULSÜZ İŞE ALIRLAR ADAMLARI. İŞKURUN GÖNDERDİKLERİNİ FALAN BAŞKA FORM DOLDURANLARI DA ÇAĞIRIRLAR İŞ GÖRÜŞMELERİNE. YASAL YAPIYOR GÖRÜNMEK ADINA. SONRADA KENDİ ADAMLARINI ALIRLAR HEP İŞE. YA DA PARA VERİRLER. YANİ BUNLAR ÇOK BÜYÜK BİR TEŞKİLAT. BELKİDE ILGAZLAR KADAR FALAN YANİ. ORDA HERKESİN KARISI KIZI TÜM AKRABALARI ÇALIŞIR.

Hastane onların aile şirketi gibi çalışıyor yani?

YEMİN EDERİM Kİ ÖYLE . BUNLARDAN KİMSEYE RANDEVU KALMAZ.
BUNLARIN YAKINLARINDAN YAKINDIR AMA BUNLAR DA KOLAY ADAM HARCIYOLAR.
ÇOK HASTA VE RANDEVU ALMASI GEREKENLERİ EN SONA ATARLAR.
ADAMLARIN ÇOĞUDA RANDEVU TARİHİNE KADAR ÖLÜP GİTTİ. BU HALA DEVAM EDİYOR

Anladım… Kornea çalma olayına dönsek olur mu? Tam olarak kaç ay ya da yıl önce? Yakalanma olayı…


BİR YILI BİRAZ GEÇTİ , ZATEN DOKTOR ADAM ÖLÜR ÖLMEZ ÇALMIŞ.
ADAMIN KARDEŞİ ORDAYMIŞ ONU GÖREMEMİŞLER.
KAPIYI Bİ AÇIYOR, POLİS ABİSİ…

Polis abisi morga suçüstü yaptı ve ölmüş kardeşinin korneaları çalınırken mi yakaladı?

DOKTORU FALAN ELİNDEN ZOR ALIYOLAR … AYNEN ÖYLE…

Doktoru polisin elinden zor aldılar yani

EVET… BU OLAY GECE OLDU

Peki o anda morgda başka görevliler kimlermiş? Mutlaka bekçilerdir…

BEKÇİLER TABİ… ONLAR O KADAR ÇOK SEVİYOR Kİ MORGU
ADAMLAR KOVSAN GİTMİYORLAR. ZATEN KORNEALARI BUNLAR SÜREKLİ OLARAK ÇALIYORMUŞ.
KORNEA ALINDIĞINDA HİÇ KİMSE ANLAMIYORMUŞ. CENAZENİN GÖZÜ HAFİFÇE DİKİLİYORMUŞ.
OLAY SABAHI DA BAŞKA Bİ SUÇSUZ HASTA BAKICI ACİLEN ATILDI.

İbrahim Kalaçay ve Güven Çetindere o gece var mıymış morgda, bunu bilmem lazım

ÖZELLİKLE GECE… BİLMİYORUM

Atılan hastabakıcı oradaymış ama değil mi?

YOKSA KİME YIKACAKLARDI? BU BEKÇİLERDEN BİR TANESİNİ BİLE HARCAYAMAZLAR.
BİRİNİ HARCARLARSA HERŞEYLERİNİ DEŞİFRE EDER.

Anladım hepsi suç ortağı

GLOBAL

Birbirlerini gammazlayabilirler

MUHAKKAK.

Peki birbirlerini bundan sonra gammazlamaları için bir hizmetimiz olabilir

NASIL

Kardeşinin korneası çalışan polisi arayıp bulmaya çalışabilirim.

EVET

Eğer hala Eskişehir'deyse mutlaka bulurum

ONU BULURSANIZ DÜĞÜM ÇÖZÜLÜR İŞTE

Morgda saldırdığı kornea hırsızı Doktor deşifre olursa olay büyür

EVET KESİNLİKLE. BUNLARDA BİRBİRLERİNİ SATMAYA BAŞLARLAR. “NE OLACAK TOPRAK OLACAK SONUÇTA Bİ İŞE YARASIN” DEDİ BU BEKÇİLER 1HEM DEVLET İZİN VERİYOR” DEDİLER. MEĞER YALANMIŞ.

Hangi bekçiler?

ERKAN DİYE Bİ BEKÇİ BİDE BU GÜVEN… BU OLAY YASAL DEĞİLMİŞ.

Yasal olmadığı için üstüne gidiyorum ya… Ailesinin imzası olmadan ölüden hiç bir parça alamazlar.

BÜTÜN DOKTORLARLA BUNLAR KANKA. BURAK MIZRAK BÜYÜKERŞEN’İN BAŞ ADAMIDIR. O GELİNCE HASTANEYE BÜYÜKERŞEN'İN ETEĞİNİ TUTAR GEZERLER . BİR DE MUTLU GÜL VAR AMA O ŞAHIS MİSAFİR SERVİSİNDE. ASIL O BAŞ ADAMIDIR BÜYÜKERŞEN'İN. ÇETE BUNLAR, HEPSİ ÇETE…

Anladım... Burak Mızrak ve Büyükerşen'i ayrıca konuşuruz...O zaman şöyle diyebilir miyiz? Bütün doktorlar istediği her parçayı cesetten izin almadan aldılar.

KESİNLİKLE ALIYORLAR

İnanamıyorum. Bu çok büyük bir olay..

AMA İYİ CESET GENÇ VE SAĞLIKLI CESET OLACAK, ÖYLE HER CESETİ DE BEĞENMİYOLAR.
İNSANLAR NEREDEN BİLECEK Kİ NE YAPTIKLARINI?
BU BEKÇİLER ÖLÜLERİ BİLE TACİZ EDİYORDU.

İşte bu da skandal olabilir. Bunu ayrıca konuşalım. Korneaları çalan doktor ancak ve ancak Göz Hastalıkları bölümü cerrahı olabilir

EVET.

Taciz konusunu ayrıca konuşacağız. Bir yıl önce hangi doktorların Göz bölümünde görevli oldukları da zaten ortadadır.

TABİ, BU ESKİ BİR OLAY DEĞİL. 14 AY FALAN OLDU. BİR YILI BİRAZ GEÇMİŞTİR

Beş adet de olsalar, hepsi zan altında olacaklar.

KESİNLİKLE VE BİRİ ÇIKIP DİĞERİNİ SATACAK.

Belki de hepsi vardır bu hırsızlığın içinde

BENCEDE. BİR TEK YENİLER YOKTUR. İNTÖRNLER FALAN.

ve paralı hastalar çalınan organlarla sağlık buldular

TABİ, KAN BULDULAR CAN BULDULAR

Ortada çok büyük meblağlar dönüyor olabilir

HEPSİ DOMUZ GİBİ ZENGİN. BU OLAYI DA MESUT (SARIBARDAK) BİLİYOR. BEN BU OLAYLARI BİREBİR YAŞADIM.

Doğru söylüyorsunuz, Emre Cingi'yi bana ihbar ettikleri zaman hemen araştırma yaptırmıştım. Onlarca dairesi, dükkanları, arsaları çıktı.

DOĞRUDUR, KORNEA HIRSIZLIĞI OLAYINI MESUT KAPATTIRDI.


Kornea hırsızlık olayını Mesut mu kapattırdı dediniz?

ACABA 2 SENEDİR MESUT'UN MAL VARLIĞI NE KADAR OLUŞTU, ARAŞTIRMAK LAZIM. BASIN FALAN GELDİ OLAY SABAHI, BÜTÜN HASTANE ÇALKALANDI.
SALAK DOKTOR YAKALANMIŞ DİYE. BARİ ORTALIĞI KONTROL ETSEYDİ DEDİLER.


BEN BU DRAMA SON VERMEK, TEPKİ KOYMAK VE İNSANLIK DRAMINA ŞAHİTLİK YAPMAK İÇİN BUNLARI ANLATIYORUM.

Olayları sizin anlattığınız gibi açıklarım. Eğer gizli tanık olmayı kabul ederseniz, sizi sadece bir savcı tanır, başka tanıyan olmaz. Gizli tanığın deşifresi suçtur.

AMA SADCE BUDA DEĞİL. BEN REKTÖRLÜKTEKİ YOLSUZLUKLARA DA KARŞI ÇIKTIM. ORADA DA ÇOK DOLAPLAR DÖNDÜRÜYORLARDI.

Yolsuzluk konularını unutmayın, konuşacağız. Peki bu kornea hırsızlığını yöneticilerden kimlere anlattınız?

O KONUDA KONUŞMADIM. AMA BEKÇİLERLE TARTIŞTIM.

Tartıştığınız bekçilerden kimler görevde şu anda?

HEPSİ

Anladım

AMA BU KORNEA OLAYINDA BENDEN BELKİDE ŞÜPHELENMEZLER. BEN DAHA ÇOK CENAZE OLAYLARI İÇİN TEPKİ VERDİM. BİRDE BU BEKÇİLERLE AYNI YERDE ÇALIŞTIĞIMIZ İÇİN. BUNLARIN YEMEKHANEDEN ÇALIP EVLERİNE GÖTÜRDÜKLERİ EKMEKLER İÇİN.

Çalınan ekmekler çok basit kalır bence, açmayalım

YOK ZATEN GEREK

(Devam edecek…)

Kenan Akkuş (esrehber)


https://www.facebook.com/photo.php?fbid=442421712531346&set=a.119966268110227.21113.100002905645532&type=1&theater







RÜŞVET YİYEREK SÜREKLİ SAYFALARIMIZI SİLEN FACEBOOK HESAPLARIMIZI KAPATTIK. BUNDAN SONRA SADECE TWİTTER’DEYİZ: