9 Ağustos 2013 Cuma

İDDİANAMEYİ HAZIRLAYAN: ESKİŞEHİR'İN RÜŞVETÇİ SAVCISI CELALETTİN KARANFİL





ÖLMÜŞÜZ DE CENAZEMİZİ KALDIRAN YOK

Siz hiç TEDBİR TALEPLİ dava gördünüz mü?
İşte görün...
TEDBİR TALEPLİ ne demek kaç kişi biliyor?
İddianamenin ikinci sayfasını okusanız mutlaka anlarsınız fakat sadece ilk sayfasına yer verebiliyorum.
İkinci sayfasını ve devamını http://kenanakkus.blogspot.fr/ adresinde yayımlayacağım.

Yine de TEDBİR TALEPLİ'nin ne olduğunu açıklayayım:

Ben zır deliymişim, çevreme zarar veriyormuşum, en kısa zamanda üçüncü kere akıl hastanesine kapatılıp uzun bir süre tedavi edilmeliymişim.

Çoğu kimse bilmiyor, Ilgaz mafyası ve suç ortağı olan bu savcılar hakimler, suç birliği yaparak beni iki defa polis zoruyla Bakırköy Akıl Hastanesi'ne kapatmışlardı. Hatta ellerim kelepçelenerek 112 acil ambulans aracıyla götürmüşlerdi İstanbul Bakırköy'e... Bir yolunu bulup kaçmıştım. Belgesini blog sayfamda yayınlayacağım.

Diyorum ya her zaman, Yargıtay olmasaydı, Eskişehir Hakimleri ve Savcıları benim pilimi bitirmişti. Savcıların iftiralarıyla yargılandığım davalarda satılmış hakimler 14 sene hapis cezası verdiler, yargıtay hepsini bozdu. İftiralarla para cezası verdiler, onlar da bozuldu.

Beni cezaevine sokamayan rüşvetçi hainler, uyduruk raporla akıl hastanesine kapatmışlardı. Şimdi deli raporum da Yargıtay tarafından bozuldu...

Orospu çocukları ne yapacaklarını bilemez hale geldi. İşte bu sebeple beni akıl hastanesine soktukları ve daha sonra hala sokmaya devam ettikleri mahkeme kararlarını bir bir UYAP'tan (Uluslararası Yargı Ağı'ymış) sildiler. Yani suçlarını örtbas etmeye çalışıyorlar.

Fakat yok öyle yağma... İşte bu belgelerden biri:

Bu iddianameyi bana Eskişehir 1. Asliye Ceza Mahkemesi Hakimi Hakkı Aydoğan Gönderdi.
Gerçek ikamet adresime gönderdi ve aldım.

Fakat her nedense mahkemenin gerekçeli kararlarını bir türlü bu ikamet adresime göndermiyor, başka adreslere göndererek suç işliyor, Yargıtay’a temyiz dilekçesi göndermemi engelliyor.

Gerçek ikamet adresime kasıtlı olarak göndermediği gerekçeli karar sayısı iki adettir.
Kararları almadığım için Yargıtay’a temyiz hakkımı kullanamadım.
Buna adalet diyorlar.

Cumhurbaşkanı’na, Başbakan’a, Adalet Bakanı’na, Yargıtay’a ve Hakimler Savcılar Yüksek Kurulu’na şikayet ederek suç duyurusunda bulundum.

Yargıtay Cumhuriyet Başsavcılığı, gereğinin yapılması için dilekçemi Adalet Bakanlığı’na gönderdi.

Hakimler Savcılar Yüksek Kurulu da “Somut bir deliliniz yok, iddialarınız soyuttur” diyerek bana bir cevap gönderdi. Oysa benden belge ve bilgi talep etmeliydi. Eğer yalan iddialarda bulunuyorsam, suç duyurusunda bulunup bana dava açtırmalıydı…

Cumhurbaşkanı’ndan, Başbakan’dan, Adalet Bakanı’ndan “ÇIT” çıkmadı.
Öyle anlaşılıyor ki bu ülkenin en üst makamları dilekçelerimi, suç duyurularımı örtbas ediyorlardı.

Peki o zaman neden “dilekçeye cevap hakkı” ve ayrıca neden “vatandaşın bilgilendirilmesi hakkı” isminde bir kanun çıkarıp sonra da yaptıkları kanunları neden kendileri çiğnemişlerdi?

Yaptıkları her kanun, vatandaşa cici görünmek için miydi?

İşte somut bir delil sunuyorum kamuoyuna:

Beni yargılayacak olan da Hakim Hakkı Aydoğan…

Dosyamdan 20 belge çalıp yok ettiği için, gerekçeli kararları adresime göndermediği için, yazılı savunmalarımdaki sözlerime mahkeme kararlarında vermediği için, katil bir mafyayı ve onlara hizmet eden bir Başsavcıyı ile Milletvekilini himaye ettiği için, tutuklama kararında yer verilen şahsıma yönelik belgeli ölüm tehditlerini mahkeme kararında yazdırmadığı için, kısaca şahsımı düşman olarak gördüğü için iki defa reddi hakim talebinde bulundum ve Ağır Ceza Mahkemesi’nde reddedildi. Beni hala nasıl yargılayacak merak içindeyim. Bir hakimin yasadışı işleri örtbas etmesi ve taraf tutması görevi icabı mıdır merak içindeyim. Hakim Hakkı Aydoğan onurlu bir insan olsaydı, zaten bundan sonra davalarıma bakmaz, görevsizlik kararı vererek suçlu insanların suçlarına daha fazla ortak olmazdı. Paşa gönlü bilir.


İddianameyi hazırlayan: Eskişehir Savcısı Celalettin Karanfil…
2011’in Mart ayında elimden nüfus kağıdımı alan ve bir daha iade etmeyen savcı…
Ilgaz mafyasından rüşvet yediğini ve mafyanın cinayetlerini örtbas ettiğini iddia ettiğim savcı…

Kaybolan bu davada beni suçlayacak hiçbir somut iddiaya yer verilmemiş.

SUÇ: “Sesli yazılı ve görüntülü bir ileti ile kamu görevlisine görevinden dolayı birden fazla kişiye birden fazla hakaret, birden fazla kişiye birden fazla kez iftira”

Bir dava iddianamesinde hakaretler, iftiralar tek tek yazılır ve şüpheliden savunma istenir.

Oysa bu davada hangi hakaretlerde bulunmuşum hangi iftiraları atmışım savcılara, yok.

Peki ben kendimi nasıl savunacağım? Ettiğim hakaretleri bilmeden ne anlatacağım?

Zaten benden ne polis ifade aldı, ne bu Celalettin Karanfil isimli savcı ifade aldı. Şüpheliden ifade almamak suç değil mi?

Ilgaz mafyasının bir cinayeti ile ilgili makamına gittiğim bu savcı (Celalettin Karanfil), beni odasınadn “defol” diyerek kovduğu gibi, akıl hastanesine kapatmak için bana komplo hazırladı. Maşa olarak Ömer isminde Yozgatlı bir polis memurunu (Eskişehir Ekipler Amirliğinde görevli) ve Gönül Baylan Kaygısız (Eskişehir Devlet Hastanesi Psikiyatri Uzmanı) isminde bir doktoru kullandı ve akıl hastanesine kapatmayı başardı. Adli Tıp Kurumu’ndan “sağlıklıdır” raporum olmasına rağmen komplo ile akıl hastanesi kapattı.

Savcı Celalettin Karafil, benden ifade almadan nasıl bir iddianame hazırlayabilir?
Anayasamızda bunun yeri var mı?

Suçu: İftira, hakaret…
Bilmiyorum ki neler söylemişim… Bilmediğim iddialar konusunda ne anlatabilirim?

Sevk Maddelerinin numaralarını da yazmışlar. Araştırıp burada tek tek yer vereceğim.

Davacı Mağdurlar da işte bunlar:

Gökhan Karaburun, Eskişehir Cumhuriyet Başsavcısı, şimdi İzmir’de Başsavcı Vekili.

Coşkun Mutluer, Eskişehir Cumhuriyet Başsavcı Vekili, şimdi Bursa’da sıradan bir Savcı.

Berrin Kanagöl Yeşilyurt, Esk. 2. Sulh Ceza Hakimi, şimdi Asliye Ceza Hakimi.

Hasan Gönen, Eskişehir Savcısı

Cemal Gürsel Sarıca, şimdi Kocaeli’nde savcı… Bir cinayeti kasıtlı olarak örtbas ettiğinin belgesi elimde.

Metin Kurt, Eskişehir Savcısı,

Erdal Yatmış, Eskişehir Savcısı…

Bu konuda anlatacağım çok konu var, devamını hazırlıyorum…

Kenan Akkuş (esrehber)



RÜŞVETİ YİYEREK BENİ AKIL HASTANESİNE KAPATTIRANLAR:

Eskişehir Cumhuriyet Savcısı: Celalettin Karanfil
Eskişehir 3. Sulh Ceza Hakimi: Murat Karahisar
Eskişehir Devlet Hastanesi Doktoru: Gönül Baylan Kaygısız...

ŞİMDİ BU PİSLİK İŞTEN KURTULMAK İÇİN TÜM BELGELERİ YOK EDİYORLAR...

BU DEVLETİN BAŞBAKANI TAYYİP...
ADALETİN BAKANI SADULLAH GÖZ YUMUYOR...

RÜŞVET YİYEREK SÜREKLİ SAYFALARIMIZI SİLEN FACEBOOK HESAPLARIMIZI KAPATTIK. BUNDAN SONRA SADECE TWİTTER’DEYİZ: