8 Ağustos 2013 Perşembe

BU RAPORU PİÇ İSMAİL'İN ELİNE VEREN ESKİŞEHİR SAVCISININ ANASINI SİKEYİM




BU RAPORU PİÇ İSMAİL'İN ELİNE VEREN ESKİŞEHİR SAVCISININ ANASINI SİKEYİM

İsmail Ilgaz ismindeki anasını siktiğimin çocuğu benim adıma site satın almış.

http://kenanakkus.com/

Aklı sıra deli olduğumun belgesini kamuoyuna sunuyor.

Bu uyduruk deli raporunun sahte olduğunu ispatlamadım mı orospu çocuğu?
Yargıtay, Anayasa mahkemesi bile kale almadı...
Akıllı raporunun üstüne deli raporu verilir mi piç?

Uyduruk raporun altındaki imza sahibi orospu çocuklarına ana avrat küfretmedim mi?

Kimler Onlar?
Latif R. Alpkan, Bakırköy Akıl Hastanesi Başhekim yardımcısı...
ANASINI KARISINI SİKEYİM...

Dr. Niyazi Uğur
ANASINI KARISINI SİKEYİM

Dr. Nevzat Satmış
ANASINI KARISINI SİKEYİM

Dr. Cem Tüz
ANASINI KARISINI SİKEYİM

Dr. Şeref Özen
ANASINI KARISINI SİKEYİM

Dr. Fatih Öncü
ANASINI KARISINI SİKEYİM

Haber ver de bana dava açsın orospu çocukları.
Benim dilekçelerimi Eskişehir Savcıları yırttığı için dava açamıyorum.

Anasını bacısını siktiminin piçi, deli raporumdan başka koyacak bir şey bulamadın mı?
Başka malzemen yok mu?
Korsan CD sattığımın belgelerini de koysana sitene?
Sabıka belgemi de koysana...

Karısını siktiğim şerefsizi...
İnsan karısına küfür ettirir mi ulan pezevenk?

Buluşsana benimle... Korkak orospu çocuğu...
Götün yemiyor değil mi?

Ta ananı avradını sikeyim...

Kenan Akkuş (esrehber)






OROSPU ÇOCUĞU İSMAİL BAKIN NELER YUMURTLAMIŞ:

http://www.radikal.com.tr/turkiye/hoyuge_nazir_villa-1072161

“Eskişehir Orduevi güçlendirme inşaatı yapıyoruz. Biz birini öldürüp onun temeline gömmüşüz. Şikayette bulundu. Ankara ’dan ekipler geldi. Temellerin röntgeni çekilip ceset arandı. Yani biz Akkuş’tan çok çektik. Akıl sağlığı yerinde olmadığına dair raporu var. Açtığımız davalar da düştü. Vasi tayin edildi ama o bildiğini yapmaya devam ediyor.”

Anasını siktiğimin dölü, ben böyle bir şey anlattım mı hiç?
Binlerce yazımdan hangisinde böyle bir yalan söyledim?

Eskişehir Orduevi güçlendirme inşaatında güçlendirme yapmadınız, binanın anasını siktiniz.
Böyle önemli bir inşaatın güçlendirilmesinde sorumluluk üstlenecek bir mühendisiniz oldu mu? Yok…
Mehmet Kalfa ve bayram usta ile bu güçlendirmeyi yapmadınız mı?
Bu iki şahıs ilkokul mezunu bile değil ki, mühendislikten haberleri olsun.

Bu binada ısrarla kolon patlatıldığını yaygara etmedim mi?
Genelkurmay’a ihbarda bulunmadım mı?
Genelkurmay’dan gelen Albay Hüseyin Işık’a ve yanındaki iki asteğmene ifade vermedim mi?
Bu ifade işinin ses kayıtlarını hala saklıyorum
Albay Hüseyin Işık’ı kirli paranızla satın almadınız mı?
Binanın uyduruk röntgenlerini çektirip temiz raporu tutturmadınız mı?

Binlerce paslı su tesisat malzemelerini kullandığınız bu binada, ben Genelkurmay'a ihbarda bulununca Eskişehir Subay Orduevi Müdürü Albay Mehmet Güldoğan’la suç birliği yapıp gizlice paslı su tesisatı malzemelerini değiştirmediniz mi?

Bu paslı, çürük malzemelerin arasında neler vardı?

Muhtelif boylarda en az 150 adet vana… Yüzlerce dirsek ve ekleme boruları… Yüzlerce maşon… 60 adet 6’lık 6 metre uzunluğunda (10 sene boyunca yağmur görmüş) paslı boru…

Orospu çocuğu İsmail, hadi bunları inkar et, ben de ispat edeyim…

Yaptığınız pisliklerin hangi birini anlatayım ki, anasını siktiğimin piçi İsmail…

Kafama silah dayayıp elimden “Patronlarıma iftira attım” yazılı belge alacağınıza, neden mahkemeye vermediniz?

Madem ki ben hakaret ediyorum, küfrediyorum, neden beni dava edip ardından mahkemelerden kaçtınız?

Bayram Usta, tadilat esnasında subay çocuklarına ait iki bisikleti çalıp götürdü…
Anlattım mı?

Mehmet Ilgaz, Subay Orduevi’nin malı (yani Ordu malı) 20 ton çinkoyu çalıp sattı. Generaller benden ifade aldı. “Görmedim” diyerek yalan söyledim.
Bunları internette anlattım mı?
Orospu çocuğu İsmail, daha hangi pisliğinizi anlatayım?

Öldürdüğünüz işçinizin adı Ruhi Güner…
Çukurhisar Jandarma Astsubaylarına rüşvet vererek istediğiniz gibi rapor düzenlettiniz.
Hadi bu raporu mahkemeye getirin.
Ben de Ruhi Güner’in eşini, kızını ve polis olan damadını mahkemeye getireyim.
Onlar ne anlatacak Hakim dinlesin.
Ben de bildiklerimi anlatayım belgelerle…
Hani şu alkolik belgeleri… Tedavi belgeleri…
Ruhi Güner'in cesedine neden otopsi yapılmadığını hadi anlat millete...
Cinayetten sıyrılın da göreyim…
Orospu çocuğu yalancı pislik…
Yukarıda anlattım, Genelkurmay’dan gelen Albay Hüseyin Işık, Eskişehir Subay Orduevi’nin temelinde ceset aramadı, anasını siktiğimin yalancı ibnesi…
Ne aradı?
Patlatılmış kolon aradı… Sizin patlattığınız kolonu aradı röntgenle…
Peki bulabildi mi?
Rüşveti bastırdınız, Albay Hüseyin Işık’ı da susturdunuz.
Bu bina 5’lik depremde yıkılsın, bak daha ne ispatlar sunacağım kamuoyuna…
Albay Hüseyin Işık’ın da anasını sikeyim…
Sizden aldığı rüşvetler en sevdiğinin en ince yerinden çıksın…
Sanırım şimdi Tümgeneralliğe yükseldi.
Anasını siktiğimin evladı…

Eskişehir Subay Orduevi Müdürü Mehmet Güldoğan zaten sizin adamınız.
Rüşvetlerle ihya ettiniz orospu çocuğunu…

Açtığınız davalar nasıl düştü, orospu İsmail?
Bakırköy doktorlarına yağdırdığınız rüşvetlerle…

Peki, şimdi noldu?
Her şey boş…
Ananızı sikiyor muyum? Sikiyorum…
Bana dava açabiliyor musun?
Açamıyorsun…

Neden?
Eskişehir adliyesinde satın alabileceğin savcı, hakim kalmadı…
Önceden satın aldıklarının da anası sikildi zaten…
Hadi, internetten isimlerini kazıtsınlar da göreyim…
Orospu çocuklarını tek tek tescilledim…
Pillerini bitirdim…
Hala hangi yüzle meslektaşlarının yüzlerine bakıyorlar, yakında öğreneceğim…

Velhasıl her zaman pislik adamdın… Hala da öylesin…
Anasını siktiğimin piç İsmail Ilgaz’ı…
Duydum ki seçimlerde Milletvekili adayı olacakmışsın.
Senin gibi bir orospu çocuğuna bayılır bu öküz millet...
Hırsız Tayyip seni sağ kolu yapmazsa gel yüzüme tükür...
Hatta Soygun İşlerinden Sorumlu Devlet Bakanlığın bile garanti...
Sen bakan ol, senin ananı daha çok sikecem, ibne İsmail...

Yüreğin yetiyorsa gel Odunpazarı’na, buluşalım.
Pislik işlerde kullandığın mafya takımını da getir.
Götüne şarap şişesi sokulan muhterem pederin Şenol’u da getir…
BU-DA BAR’a uyuşturucu temin eden ortağın Asım Çınar’ı da getir.
Götüne soktuğum ibnesi ortağın Mustafa’yı da getir…
Hadi bekliyorum…

Kenan Akkuş (esrehber)