18 Temmuz 2013 Perşembe

HUKUK RÜŞVETÇİ, SAHTE BELGE ÜRETİCİSİ SAVCILARA EMANET...



ADALET BİTTİ...

HUKUK RÜŞVETÇİ, SAHTE BELGE ÜRETİCİSİ SAVCILARA EMANET...

İŞTE PİSLİK BİR SAVCI DAHA: HASAN GÖNEN...

ÇEVİRMEDİĞİ DÜZENBAZLIK YOK...

ŞİMDİ ALİ'NİN DAVASI İÇİN DÜZENBAZLIK PEŞİNDE...

Kenan Akkuş (esrehber)


ESKİŞEHİR VALİSİ'NE MESAJ: 

 Skandal üstüne skandal... 

Ali'nin kanı yakanıza yapıştı... 

Bildiklerimi anlatmamak için kendimi zor tutuyorum...

Sabrediyorum....




TAYYİP HAKARETLERİMİ GÖRÜYOR, 
DAVA AÇIYOR…

BİZZAT İLETTİĞİM CİNAYETLERİ GÖRMÜYOR.
ÇÜNKÜ KATİLLER AKP’Lİ…

BENİ SUSUTURMAK İÇİN HER BOKU YİYOR…
AFİYET OLSUN…

ŞİMDİ İKİ HAKARET DAVASI DAHA AÇMIŞ…
ESKİŞEHİR 1. SULH CEZA MAHKEMESİNDE…

BENİ CEZAEVİNE TIKTIRACAKMIŞ…
ALDIN MI OĞLUMUN BÜLLÜĞÜNÜ?

KATİLLERİN SUÇBİRLİKÇİSİ
VATAN HAİNİ ŞEREFSİZ...

Kenan Akkuş (esrehber)




SUÇLU OLUN YA DA OLMAYIN...
SAVCILAR TAYYİP'İN EŞŞEĞİ...
TAYYİP'İN AVUKATLARI VAR...
ONLAR ZAHMET EDİP DAVA AÇMAZLAR...
SAVCILAR ONLARIN YERİNE GÖREV YAPARLAR...
İŞTE ADALET BU...
İÇİNE SIÇILMIŞ ADALET...

GEZİ EYLEMCİSİ ALİ OSMAN KORKMAZ'IN DAVASINA BAKACAK SAHTEKAR CUMHURİYET SAVCISI...

HASAN GÖNEN...

RÜŞVETLERİNİ, SAHTE BELGELERİNİ, PİSLİKLERİNİ ORTAYA ÇIKARDIĞIM İÇİN BANA KİN BESLİYOR...

HAKLI...

ESKİŞEHİR ADLİYESİ'NDE REZİL ETTİM BU ŞEREFSİZİ...

HAZIRLADIĞI İDDİANAMEYİ OKUYUNUZ....

İNCELEYİN... SUÇUM NEYMİŞ... ZIRVA DOLU İDDİALAR...

BÖYLE BİR İDDİANAME HAZIRLAYAN GERZEKTEN...

ÖLDÜRÜLEN ALİ İSMAİL İÇİN ADALET BEKLEYEBİLİR MİSİNİZ?

BENİ CEZAEVİNE SOKABİLMEK İÇİN UYDURUK CD ÜRETEN OROSPU ÇOCUĞU...

BENİ TIMARHANEYE SOKABİLMEK İÇİN EVRAKTA SAHTEKARLIK YAPAN NAMUSSUZ...

BENİ TEHDİT EDEN ŞEREFSİZ...

HADİ GELİN, BÖYLE BİR PİSLİKTEN ADALET BEKLEYİNİZ...

KAMUOYUNA DUYURULUR...

Kenan Akkuş (esrehber)





TARİKATÇI MI, HİZBULLAHÇI MI?

Kenan Akkuş (esrehber)