3 Mayıs 2013 Cuma

Eskişehir Adliyesi’ndeki rüşvet yiyici hakimler ve savcılar




ADALET  İŞTE  BU

Anayasa Mahkemesi’ne dava açıyorum, mahkeme üyeleri oy birliğiyle beni akıllı kabul edip davama bakmaya karar veriyor. Mektup yazıyor, eksik belgeleri tamamlamamı istiyor.

Eskişehir Adliyesi’ndeki rüşvet yiyici hakimler ve savcılar da hala beni akıl hastanesine kapatmak için adeta yarışıyor. Götlerini kurtarmaya çalışıyorlar.

Savcı Galip Karayazı, Eskişehir’de ne kadar Kenan Akkuş var, Adliye’ye toplamış…
Ne yapacakmış bu kadar Kenan Akkuş’u? Turşusunu mu kuracakmış?

Anayasa Mahkemesi benden neler istemiş?

1). Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesinde hangi suçla yargılandın?
     CEVAP: Bilmiyorum…

2). Yargılandığın dosyanın esas numarası?
     CEVAP: Bilmiyorum…

3). Davanın devam edip etmediği?
     CEVAP: Bilmiyorum… Davayı bir celsede bitirip beni  “akıl hastanesinde tedavisinin yapılmasına” kararı vermiş olmalı.

4). Dava sonuçlanmış ise kararın tebliğ tarihi…
     CEVAP: Beni adam yerine koyup adresime karar tebliğ eden mahkeme hiç görmedim. Üstelik her mahkemeye, Anayasa Mahkemesi’ne verdiğim ikamet adresimi verdim. Anayasa Mahkemesi’nin gönderdiği bu mektubu alıyorum da, Eskişehir Mahkemelerinin gönderdiği tebligatları neden almıyorum? Göndermiyorlar ki alayım?

5).  Karara karşı yargı yoluna başvurulup başvurulmadığı…
      CEVAP: Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi’ne gönderdiğim ve yasadışı yargılandığımı ilettiğim bir mektup var, gönderdiğime dair elimde PTT makbuzu var, Anayasa Mahkemesindeki dosyamda. Üzerinden 2 sene geçmesine rağmen Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi yargılamayla ilgili şahsımı hiçbir şekilde bilgilendirmedi.
.
      CEVAP 2:  Konuyla ilgili Eskişehir Ağır Ceza Mahkemesine itiraz dilekçesi gönderdim. PTT makbuzu dosyamda. Eskişehir Ağır Ceza Mahkemesi’nden 3071 sayılı vatandaşın bilgilendirilmesi kanunu gereğince şahsımın bilgilendirilmesini talep ettim. Cevap yok.
Beni vatandaş yerine koyan bir savcı, hakim ve mahkeme görmedim. Cinayetleri ihbar etmekle suçlanan sanki benim. Katiller suçsuz… Metreslerinin üstünde fındık kırıyorlar…

Yukarıdaki soruların cevabını Eskişehir 4. Sulh Ceza Mahkemesi’nden almam gerekiyor.

Fakat Eskişehir Adliyesi’ne girmem yasak… Hakkımda yakalama kararı var.

Yukarıda bahsettim ya, Savcı Galip Karayazı beni ele geçirip akıl hastanesine kapatmak için her yolu deniyor. Aklı sıra rüşvet yiyici meslektaşlarını kurtaracak…

Ben yolunu bulurum…

Çoban Sülü ne demiş?  Demokraside çareler tükenmez…

Ilgaz mafyasının rüşvetçi eşekleri otlarken ben işimi bilirim…

Anayasa Mahkemesine şikayet ettiğim, beni akıl hastanesine kapattıran  hakim ve savcının suç ortakları kimlerdi?

Rüşvetçi köpek Büyükerşen, avukatı piç Cemal Okan Yüksel, mafyanın eşeği Başsavcı Gökhan Karaburun (İzmir Adliyesi) ve yine mafyanın eşeği Savcı Vekili Coşkun Mutluer (Bursa Adliyesi)…

Saygılarımla… 04/05/2013

Kenan Akkuş