14 Nisan 2013 Pazar

HIRSIZ TAYYİP'İN VERGİ ADALETİ İŞTE BU KADAR




              TAYYİP'İN   VERGİ  ADALETİ  İŞTE  BU  KADAR

           2003 senesinde çok sayıda yasadışı işlerin yanında, vergi kaçakçılığına, sahte fatura düzenlemeye şahit oldum.  
           2004 senesinde Eskişehir Defterdarı’nın makamına çıktım, bir şikayet dilekçesi teslim ettim ve dedim ki: 
           “Ilgaz soyadlı şerefsizler (Şenol Ilgaz, Mustafa Ilgaz, İsmail Ilgaz ve Mehmet Ilgaz)  vergi kaçırıyorlar, sahte fatura düzenliyorlar, trilyonlar kazanmalarına rağmen zarar gösterip kuruş vergi ödemiyorlar. Lütfen gereğini yapınız.” 
            Eskişehir Defterdarı, bol sayfalı dilekçeme şöyle bir baktı ve dedi ki:
            “Tamam, teşekkür ederim, gereğini yapacağım…” 
            Hiçbir zaman gereği yapılmadı.
            Çünkü rüşvet yedi, dilekçem yırtıldı…
            Diyorum ya bizim memurlarımız rüşvet yiyicidir, işini bilir…
            Sadece cebini şişirir…
            Fakirin fukaranın peşine düşer, kuruş vergi bırakmaz, icra yoluyla söke söke alır… 
            Şimdi de benim peşime düşmüşler.
            Yaşlı babamın evine ihbarname göndermişler.
            On bir sene öncesinden vergi borcum kalmış.
            İcra yolu ile tahsil edeceklermiş. 
            Trilyonlar kazanarak kuruş vergi ödemeyenleri bizzat görüp ihbar etmeme rağmen, devletim ve memuru bu şerefsizlere göz yumuyorsa… 
           Benden vergi değil, ancak oğlumun büllüğünü alırlar… 
           Anladın sen onu Tayyip…
           Anladın?               01/11/2011
                                                                               Kenan AKKUŞ

RÜŞVET YİYEREK SÜREKLİ SAYFALARIMIZI SİLEN FACEBOOK HESAPLARIMIZI KAPATTIK. BUNDAN SONRA SADECE TWİTTER’DEYİZ: