27 Nisan 2013 Cumartesi

ESKİŞEHİR VALİSİ NEDEN İKİ YÜZLÜ?







ESKİŞEHİR VALİSİ NEDEN İKİ YÜZLÜ?

Büyükerşen’in yasadışı işlerini yazıyorum…
Aynı gün Eskişehir Valiliğinden telefonla aranıyorum:
“-Kenan bey, Büyükerşen’le ilgili yazınızı suç duyurusu kabul ediyoruz. İşlem yapalım mı?”
“Elbette işlem yapacaksınız. Lütfen istirham ederim…”
Telefon kapanıyor.
Eskişehir Valiliği internetteki yazımı ihbar kabul ediyor, ilgili makamlara (İçişleri Bakanlığı’na) gönderiyor.
İzin çıkıyor, Büyükerşen’e ve adamlarına dava açılıyor.
Gözaltılar, nezaretler, ifadeler…
Bir haftalığına da olsa cezaevi…
Büyükerşen hakkında yazdıklarımı gören gözler, bir türlü AKP'li Ilgaz mafyasının cinayetlerini, tarihi eser kaçakçılığını, sahte ruhsatlı lüks villalarını… Uyuşturucu ticaretini…
Hele hele şu son zamanlarda ısrarla anlattığım “mağdur edilmişlere yönelik altın tezgahını” ve tefecilik işlerini kimse görmüyor.
Eskişehir’in Valisi, adamına göre muamele yapıyor.
Suçlu CHP’li olunca, “Tamam gördüm kardeşim, işlem yaptım…”
Suçlu AKP’li olunca, “Görmedim, duymadım, bilmiyorum…”
Üstelik AKP’li namussuzlar hakkındaki ihbarlarım öyle yenilir yutulur şeyler değil:
Cinayet, tarihi eser kaçakçılığı…
Uyuşturucu ticareti…
Hakimlere savcılara rüşvet…
Banka hortumlama…
Hırsızlık, uğursuzluk, namussuzluk…
Eskişehir Valiliğinden TIK yok…
Yok öyle dava…
Eğer bu şehirde yasadışı işler gırlagidiyorsa…
Eskişehir’in en üst amiri Vali, olan biteni görüp de ilgilenmiyorsa…
Başsavcı, Emniyet Müdürü yukarılardan gelecek emri bekliyorsa…
Birileri rüşvetlerle dağları bayırları aşıyorsa…
Hobi görüp bir de yasaların üstüne sıçıyorsa…
Bu işlerde yamuk olan biri varsa, o kişi Vali…

Cevap ver kardeşim:
Eskişehir Valisi adam mı seçiyor?
Dalga mı geçiyor?

Kenan Akkuş