29 Nisan 2013 Pazartesi

ADALET BUYSA, BEN O ADALETİ TANIMIYORUM




ADALET BUYSA, BEN O ADALETİ TANIMIYORUM

( NEDEN KÜFREDİYORUM? ) 

Ilgaz mafyasının cinayetlerini, tarihi eser kaçakçılığını, uyuşturucu ticaretini ihbar ettikçe, internette paylaştıkça…

Ilgaz mafyasının babaları da boş durmuyordu.

Telefonumu arıyorlar, ölümle tehdit ediyolar, ana avrat küfrediyorlardı.

Şenol Ilgaz ana avrat dümdüz giderken…

İsmail Ilgaz da bol bol sokup beni öldürteceğini söylüyordu.

Bir de İsmail’in çatlak kayın biraderi vardı, ismi Osman Okur…

Günün 24 saati bu çatlak beni arıyor, etek fistan giydiriyor, biletimi kesiyordu…

Ayrıca Şenol Ilgaz’ın çiçekçilik yapan bir torunu vardı, o da beni ana avrat sıradan geçiriyordu.

Bu küfürleri, ölüm tehditlerini belgeledim ve şikayetçi oldum.

Mahkemeye çıktık.

Şenol Ilgaz, İsmail Ilgaz, Avukatları Banu Bazarkaya ve ben…

Hakim Berrin Kanagöl Yeşilyurt’un önünde ip gibi dizildik.

Rüşvetçi savcı Hasan Gönen rüşveti yemiş, iddianameyi Ilgaz mafyası lehine çevirmişti.

Belgelediğim ölüm tehditlerini iddianameden çıkarmıştı.

Suya sabuna dokunmayan küfürlerle Ilgaz mafyasını kurtarmaya çalışmıştı.

Hakim Berrin hanım, “küfür olmadığını, basit tehdit olduğunu, cezayı gerektirmediğini” söyledi ve dosyayı kapattı.

“Cezayı gerektirmeyen basit tehditlere” bakınız:

• Yüzlerce kere Ana avrat dümdüz…(Şenol Ilgaz)
• “Vilayet önünde götüne sokarım” (İsmail Ilgaz)
• “Sen hamsalaksın götoğlan” (İsmail Ilgaz)
• “Biletin kesildi” (İsmail Ilgaz)
• “Yakında aklını alacaklar” (İsmail Ilgaz)
• “Senin de sonun böyle olacak” (İsmail Ilgaz)
• “Aç dinle korkak pezevenk” (İsmail Ilgaz)
• “İstesem seni 5 dakkada karşıma dikerim, götünden si..rim” (İsmail)
• … ve daha neler neler…

Duruşma bitti, Mahkeme kapısından çıkmıştık ki, Adliye içinde Şenol Ilgaz koluma yapıştı ve “Senin anansı si… orospu çocuğu” diye bağırdı, bana saldırmak istedi.

Adliyenin kalabalık olmasını düşünerek İsmail Ilgaz babasına engel oldu ve:
“Onun anasını dışarıda si.. baba, dışarıya kadar sabret” dedi.

Bu konuşmaları, Avukatları olan sürtük Banu Bazarkaya İnce de duydu fakat duymazdan geldi. Ne de olsa orospu çocuklarının malafatlarını yalıyordu.

Yalnız gelmemiştim. Adliye içinde dört arkadaşım vardı ve benden işaret bekliyorlardı. İşaret ederek kaybolmalarını istedim.

Adliye önünde dövmek için benden izin istedilerse de kabul etmedim.


Fakat şu tuhaflığa bakınız ki, 2007/2615 iddianame nolu bu dava kayboldu…

Böyle bir iddianame hiç bir zaman olmamış…

Duruşma da olmamış…

Fakat gördüğünüz gibi ortada bir belge var, Hasan Gönen imzalı…

Savcı sahtekar, hakim sahtekar… Avukat sahtekar…

Suç duyurularıma 1200 gündür ses vermiyor, Adalet Bakanı sahtekar.

Uzun süre düşündüm: Yukarıda sıraladığım sözler küfür ve tehdit değilse, ben de seve seve kullanabilirdim ve bu davayı emsal göstererek ceza almayabilirdim.

Bu ülkenin salağı ben miyim?

Ana avrat devam…
Orospu çocukları…

Kenan Akkuş